Технології та наука
Чат-бот SAT вміє керувати вантажем та змінювати отримувача: як він економить час клієнтів
У вересні 2020 року Транспортна компанія SAT запустила особистий кабінет клієнта. А в січні цього року представила чат-бота для Telegram і Viber. За два місяці ним скористались уже понад 2 тис. клієнтів. У компанії хочуть, аби наприкінці цього року до чат-бота постійно звертались 35% клієнтів. Уже з...
MC Today
В Україні запустили додаток, який порівнює вартість поїздок різними таксі
Хмарочос
Мобільний кіберспорт: причини популярності та топові дисципліни
TSN
ТОП-10 найшвидших електромобілів у світі
ГЛАВКОМ NET
HR : склад підрозділів і головні досягнення esports-клубу
TSN
ТОП-10 найбільш економічних кросоверів в Україні у 2021 році
ГЛАВКОМ NET
Netflix почав боротися з використанням чужих паролів
Хмарочос