З розробкою першого повністю електричного автомобіля Aston Martin – Rapide E – що йде швидкими темпами, розкішна британська марка сьогодні підтвердила безліч технічних характеристик для суворо обмеженого спеціальної серії обсягом у 155 одиниць.
Працюючи у тісній співпраці з Williams Advanced Engineering (WAE) у якості свого партнера по розробці, Aston Martin використовує надзвичайно успішного світового лідера в області технологій електричних транспортних засобів (EV), щоб почати нову еру для технології силового агрегату Aston Martin і подолати технічні проблеми, пов'язані з компонуванням акумуляторної системи та двигунів в межах доступного простору.
Протягом всього процесу розробки команда інженерів зосередилася на досягненні ефективного охолодження батареї та двигуна, щоб забезпечити постійну продуктивність, у той час як жорсткі вагові показники були суворо дотримані з використанням легких сплавів і вуглецевих композиційних матеріалів.
Rapide E буде отримувати живлення від батареї електричної архітектури на 800 В - перший електромобіль на ринку з такою великою місткістю - з ємністю 64 к.
Вт при використанні понад 5600 літієво-іонних циліндричних акумуляторів типу 18650.
Вони встановлюються у спеціальному батарейному блоці, де в оригіналі розташовувався 6 одиниць, 0-літровий двигун V12, коробка передач і паливний бак.
Ця акумуляторна батарея забезпечує живленням два встановлені ззаду електродвигуни, які продукують комбіновану вихідну потужність трохи більше 600 к.
і колосальні 950 Нм обертового моменту.
Високовольтна система забезпечує швидшу зарядку для додаткової зручності - до 560 кілометрів на годину поряд з DC / DC-перетворювачем, який дозволяє заряджати від джерел живлення з напругою 400 В.
В умовах процедури тестування WLTP запас ходу Rapide E становить понад 320 кілометрів.
Від 0% до 80% заряду може бути досягнуто за 31 хвилину, використовуючи зарядний пристрій для швидкої зарядки 800 В 95 к.
Вт Rapid DC.
Зовнішній вигляд автомобіля також був оптимізований і доповнений новими аеродинамічними колесами.
Оснащений шинами Pirelli P-Zero з низьким опором кочення, що характеризується шумознижуючою піною, Rapide E націлений на досягнення більш високих рівнів реальної економічності у порівнянні зі стандартним Rapide S.
Будучи моделлю Aston Martin, Rapide E розробляється з метою отримання високої продуктивності.
Прогнозована максимальна швидкість для Rapide E становить 250 км/год, розгін від 0 до 100 км/год складе 4 секунди і від 80 до 110 км/год - всього 1,5 секунди.
Важливо підкреслити, що ці показники не обмежуються малим інтервалом часу тільки у разі повністю зарядженої батареї.
Навпаки, метою є максимальна продуктивність за вимогою у більшості станів заряду батареї, чого не слід очікувати від звичайного автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння.
Це включає в себе можливість насолоджуватися кермуванням на максимальній швидкості протягом тривалих періодів на автобані або повторюваними різкими прискореннями і гальмуваннями, характерними для захопленого кермування на звивистих другорядних дорогах.
Метою проекту також є збереження і покращення відчуттів, характеру і швидкості Rapide S з двигуном V12.
З цією метою особлива увага буде приділятись розробці та налаштуванню як електричної трансмісії, так і ходової частини, з особливим акцентом на інтеграцію програмного забезпечення.
Задній привід здвоєних електродвигунів Rapide E буде проходити через диференціал з обмеженим ковзанням, який у поєднанні з переглянутими коефіцієнтами жорсткості пружини та амортизатора, забезпечить прості керуючі характеристики, з якими вже існує більш відома бензинова модель Rapide S.
Хоча Rapide E буде випущено у невеликих обсягах, при цьому він буде відповідати суворим і вичерпним протоколам тестування Aston Martin, а спеціальна команда WAE тісно співпрацює з командою Aston Martin, щоб гарантувати, що кожен аспект тестової програми прототипу відповідає встановленим процедурним нормам бренда.
Клієнти Rapide E матимуть унікальну можливість стати невід'ємною частиною поточної програми розробки разом з їхніми коментарями та досвідом кермування, надаючи безцінний потік відгуків, які допоможуть сформувати та покращити майбутні моделі електромобілів Aston Martin.
На додачу до WAE, програма Rapide E користується підтримкою інших технічних партнерів, включаючи Integral Powertrain Technologies для електромонтерів, Xtrac для трансмісії та консорціум проекту H1PERBAT з грантовим фінансуванням від Advanced Propulsion Center.
Говорячи про програму Rapide E, Енді Палмер, генеральний директор Aston Martin, сказав:.
«Екологічна відповідальність і раціональне використання ресурсів - це глобальна проблема, з якою стикаємося ми всі.
Будучи за професією автомобільним інженером, я пишаюся тим, що автомобільна промисловість лідирує у пошуку довгострокових рішень і скороченні шкідливих викидів.
Як генеральний директор Aston Martin, я отримую особливе задоволення, працюючи з Williams Advanced Engineering та іншими нашими технологічними партнерами над тим, щоб привести Rapide E у реальність.
Будучи нашою першою повністю електричною моделлю у виробництві, Rapide E примножить наші знання та допоможе забезпечити характер і високопродуктивні можливості для наших майбутніх моделей електромобілів, а також підвищити унікальні якості, притаманні всім моделям Aston Martin, про які ми знаємо.
Rapide E також стане важливим кроком на шляху до повторного запуску Lagonda як першого у світі автомобіля елітної марки з нульовим рівнем викидів».
Rapide E буде виготовлятися на заводі Сент-Атан, який оголошено як майбутній «Центр електрифікації» брендів Aston Martin та Lagonda.
Aston Martin очікує прояв інтересу через свою світову дилерську мережу, ціну можна дізнатись, надіславши запит.
Доставка автомобілів клієнтам розпочнеться у 4 кварталі 2019 року.