Почну з елементарного.
Умови участі в конкурсі, в силу воєнних дій з РФ можна було прописати на старті.
Розповіді про те, що ми зв‘язані якимись європейськими правилами, абсурд.
Якщо хтось буде вам про це говорити - це означає лише одне, ніхто не хотів підняти задницю і жорстко поставити це питання.
Якщо УЕФА розводить українські і російські команди, то Євробачення теж могло б зробити щось подібне.
А якщо ні - треба було відмовлятися від конкурсу.
Тут ми підходимо до другого пункту - чому Суспільне "забуло" підняти задницю.
Справа тут, перш за все, в грошах.
Зураб Аласанія, звичайно, навчився майстерно говорити про те, що в нього немає грошей.
Але чомусь всі забувають, що його партнеру, телеканалу СТБ, чомусь вигідно займалися цим проектом.
Чому? Та тому, що на відміну від Суспільного, там нормально працює комерційна служба.
Я можу стверджувати, що на суспільному немає грошей на такі проекти виключно з однієї причини: там просто немає служби промо і служби реклами.
Маючи рейтингові програми, а Євробачення - це високий рейтинг, не продавати таку програму - просто бездарність.
Між іншим, з цього випливає ще один момент, чому ця сама Maruv їде в Ізраїль.
Якщо вона не поїде, то судячи з усього, СТБ втратить гроші.
Тому було ухвалене рішення, що хоч хтось, але має поїхати.
Чи добре це для країни, чи, бодай, для Суспільного, - питання риторичне.
І останнє.
Вже всі забули, як Суспільне відмовилося від трансляції Чемпіонату світу з футболу і віддало її "Інтеру".
Тоді теж говорилося про відсутність грошей.
Я думаю, що тільки на рекламі від цієї трансляції Суспільне могло б закрити 20% відсотків свого бюджету.
Але куди легше кричати про відсутність грошей.
А щодо наглядової ради, то мені просто цікаво, вони хоч раз піднімали питання про монетизацію роботи каналу, чи все зводилося до бла-бла-бла?.