/https%3A%2F%2Fglavcom.ua%2Fimg%2Farticle%2F6104%2F94_main.jpg)
Які партії витратили найбільше грошей на свою телерекламу
Учасники парламентської кампанії з 21 квітня по 7 липня разом витратили близько 307 мільйонів гривень на телерекламу на 18 загальнонаціональних каналах.
Про це повідомляє Рух Чесно.
Зазначається, що хоча виборча кампанія офіційно почалася лише наприкінці травня, реклама партій і окремих політиків стартувала вже за кілька днів після другого туру президентських виборів.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2Ff8316d26baeb6ea726a324c07a4f2156.jpg)
«Реєстрацію більшість партій відтягнули аж до кінця червня, хоча агітацію вели і до цього», - йдеться у повідомленні.
У Чесно відзначають, що найбільше реклами виходило на замовлення «Радикальної партії», «Української стратегії Гройсмана» та «Європейської солідарності».
«Ці ж політсили є лідерами за обсягами витрат», - пишуть у Чесно.
«Чотири кандидати-мажоритарники замовляли рекламу на національному телебаченні.
Серед них найбільше витратив Володимир Карплюк, що балотується у 95 окрузі.
Він витратив близько дев’яти мільйонів гривень», - зазначають в громадській організзації.
Рух Чесно проаналізував обсяги та вартість політичної реклами з квітня по липень 2019 року.


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2F97e574f458b12744_gzixyxP.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Fd4eae2e4-b4c6-4025-b8c7-5d3c2213ed5a.jpeg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F29d46389127f63ed8126b5b10e14cc33.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F4%2F402c915c0ac713f33c8934662cb7943e.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F8376b2ab091906569bbdfdc26c634979.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2Fcb851fb07e0ca7e7538328342f178e93.jpg)