У Києві вперше за 28 років почали вимірювати трафік на вулицях.
Серед перших результатів моніторингу та компексних заходів - транспорт у столиці поїхав у три рази швидше.
Керівники транспортної інфраструктури міста і правоохоронні органи об'єднали зусилля для інноваційних кроків у сфері об'єктивного аналізу і поліпшення трафіку Києва.
Зокрема, ввели на двох напрямках обмеження в'їзду в місто вантажного транзитного транспорту в години пік.
Спільно з патрульною поліцією посилили контроль за міським трафіком у місті та розчистили смугу громадського транспорту."Як наслідок – міський громадський транспорт поїхав у 3 рази швидше", - підрахували у КМДА.
З листопада у Києві збільшили кількість евакуйованих авто, припаркованих із порушенням правил, у 10 разів.
Протягом року планують провести оптимізацію роботи світлофорів, усунення "вузьких місць" на столичних вулицях тощо.
Для цього створюють спеціальну платформу моніторингу та оцінки, озраховуючи, що вона дозволить повною мірою керувати ситуацією на дорогах Києва.
Ці заходи допоможуть розвантажити Київ від заторів і забезпечити позитивну динаміку за індексом завантаження міста в 2020 році", - переконаний Бахматов.
Він додав, що система пріоритетів у транспортній інфраструктурі має бути наступною: пішохід - велосипедист - громадський транспорт - автомобіль.2020 року міська влада Києва планує капітальний ремонт Хрещатика.
Відповідні тендери закупівель уже розміщено на Prozzoro.
Згідно з проведеними закупівлями, вулицю модернізують, аби зробити її зручною для велосипедистів та людей з інвалідністю.
Також замінять асфальт, плитку та підсвічування на будинках.