/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F3b62cc35dd69bbbf1f3ea25bc383479c.jpg)
Осадча, Сумська та Джамала: хто носить український етнобренд Юлії Магдич та як він створювався
Цікаво, що вишивку від української дизайнерки вже носять у понад 35 країнах світу, зокрема у США, Мексиці, Франції, Італії, Австрії, Німеччині, Іспанії, Великобританії, майже всіх країнах Близького Сходу тощо.
Власну історію успіху та створення бренду Юлія Магдич розповіла у інтерв'ю 24 каналу.
Як створювався етнобренд Юлії Магдич.
"Я працюю у фешн-індустрії з 19 років.
Етнографія та історія завжди були у сфері моїх інтересів з дитинства.
І коли я переїхала в Київ і якось прийшла на інститутську дискотеку у порваних джинсах і вишиванці – всі завмерли від подиву.
Для моїх однокурсників це межувало з епатажем.
А для мене це був звичний одяг", – сказала дизайнерка.
Юлія розповіла, що багато вишивала сама.
І коли з'явився запит у суспільстві, її друзі сказали: "Хочемо вишиванку, хочемо показати, що ми – інші", тому дизайнерка зробила кілька вишиванок, намалювала щось більш сучасне: сукні, кафтан-кімоно, і все в нових кольорах.
о 8:50 PST.
"Люди почали носити, спрацював "сарафанний маркетинг".
Потім ми створили сторінку в інтернеті і вона почала рости.
Я завжди акцентую на тому, що ми не вкладали жодного долара в рекламу, це був тільки органічний трафік.
Ми просто показували, що ми робимо – людям подобалось, вони нас рекламували", – наголосила засновниця етнобренду.
Що символізують візерунки.
Юлія запевнила, що частина узорів – традиційна.
"Але я їх пробую подати у варіанті 3d.
Наприклад, калина, дуби – одні з найтрадиційніших узорів українських.
Це чоловічі символи, відображають силу.
Але ми їх вишиваємо на жіночому одязі, тому що українська жінка має міцний стрижень", – відповіла дизайнера.
о 11:00 PST.
Проте значна частина візерунків – просто народжується в голові.
Юлія також зізналася, що колекціонує старовинні вишиванки, аналізує з командою техніку, колористику, згодом демонструє їх у сучасному читанні.
Хто з зірок обирає вишиванки від Юлії Магдич.
За словами дизайнерки, до них у магазин у Києві завітала Патрисія Каас.
Як виявилося, відома співачка стежила за ними на міжнародних інтернет-платформах, тому вона показала скріншоти в телефоні і чітко знала, чого хоче.
"Також у Джамали на відкритті Євробачення був наший білий кейп і біла сукня.
Це ми розробляли індивідуально.
Цей комплект, "Табун", де 4 метри вишивки, в традиційних українських кольорах, ще й підкреслив і татарське коріння Джамали", – розповіла Юлія.
Дивіться фото, хто з зірок одягав етнобред Юлії Магдич.
Часто зірки замовляють собі вишиванки на відпочинок.
Їм це і зручно, і вони хочуть десь за кордоном засвідчити свою патріотичність в ошатній вишиванці.
Із того, що люблять українські зірки – це плаття з оголеними плечами.
"Є такі, хто чітко знають, що хочуть – надсилають картинку й кажуть: "тільки таке".
Коли зірки замовляють, це зазвичай завжди потрібно на вчора.
Ми до цього готові, часто і ночами працюємо, бо розуміємо, що людина має в цьому вийти на червону доріжку, на ефір", – сказала Юлія.
о 9:29 PDT.

