Водії спілкуються з "Укравтодором" через мобільний додаток. Що найчастіше повідомляють
Водії спілкуються з "Укравтодором" через мобільний додаток. Що найчастіше повідомляють

Водії спілкуються з "Укравтодором" через мобільний додаток. Що найчастіше повідомляють

За півтора місяця "Укравтодор" отримав понад 54 тисячі звернень щодо автомобільних аварій, дорожні роботи і погіршення погоди завдяки співпраці з навігаційним додатком Waze.

Про це 3 лютого повідомила пресслужба "Укравтодору".

Відомство передає, що завдяки дорожньо-навігаційному застосунку від 10 грудня 2019 року отримало:.

понад 26,6 тисяч повідомлень про вибоїни на дорозі,.

понад 13,3 тисячі звернень щодо дорожніх робіт, перекриття руху, перешкод, вимкнених чи зламаних світлофорів, а також відсутності дорожніх знаків,.

понад 11,5 тисячі повідомлень щодо аварій,.

понад 3,6 тисячі звернень щодо погіршення погодних умов,.

964 звернення щодо різних інших sos-ситуацій.

У повідомленні також зазначається, що у найближчому майбутньому "Укравтодор" планує запустити єдиної систему моніторингу й управління дорожнім рухом.

"У найближчих планах – впровадження єдиної системи моніторингу й управління дорожнім рухом" - цитує пресслужба слова глави "Укравтодору" Олександра Кубракова.

Також повідомляється, що Waze передає "Укравтодору" відомості від водіїв з точними GPS-координатами, а також з фотографіями та коментарями.

Раніше водіям нагадали, що робити у разі складнощів з посвідченням у смартфоні.

Автомобілістам розповіли, як діяти у разі вимоги поліції показати оригінальні документи.

Джерело матеріала
loader
loader