Про це 31 березня повідомляється на сторінці медіафоруму в Facebook.
«Media Emergency Fund замовлятиме і фінансуватиме виготовлення соціального контенту, спрямованого на збільшення громадської солідарності та активності.
У фокусі проєкту – суспільні ініціативи та успішні історії малого й середнього бізнесу у відповідь на кризу», – йдеться в описі.
Фінансова підтримка на виготовлення матеріалів дозволить редакціям знизити зарплатне навантаження в умовах нестачі надходжень від реклами та івентів.
З іншого боку, створений контент формуватиме конструктивний порядок денний, повертаючи суспільству відчуття контролю через успішні приклади рольових моделей.
Прийом заявок від медіа розпочнеться незабаром, деталі оприлюднять у соціальних мережах та на сайті lvivmediaforum.
Крім того, команда Львівського медіафоруму закликала медіаспільноту — донорів, громадські організації та фонди долучатися до підтримки Media Emergency Fund.
Зголошення чи ідеї для посилення ініціативи можна надіслати на пошту info@lvivmediaforum.
Громадська організація «Львівський медіафорум» відкрила програму підтримки регіональних онлайн-видань, у рамках якої допоможе трьом редакціям впровадити інновації та працювати з аудиторією ефективніше.
Реєстрація на конкурс триватиме до 15 квітня.