Індустріальний комітет зовнішньої реклами знайшов механізм для збереження моніторингу рекламних носіїв
Індустріальний комітет зовнішньої реклами знайшов механізм для збереження моніторингу рекламних носіїв

Індустріальний комітет зовнішньої реклами знайшов механізм для збереження моніторингу рекламних носіїв

Індустріальний комітет зовнішньої реклами знайшов механізм для збереження моніторингу рекламних носіїв - Фото 1

Індустріальний комітет зовнішньої реклами та дослідницька компанія Doors Consulting запровадили новий механізм подачі фотозвітів для моніторингу зовнішньої реклами.

Про це повідомляє Вікторія Нікітюк, голова Publicis Media Exchange OOH.

За її словами, таким чином компанії знайшли варіант збереження досліджень і моніторингу зовнішньої реклами в період пандемії.

«Учасники Індустріального комітету зовнішньої реклами України (ІКЗР), спільно з Doors Сonsulting розробили і впровадили план переходу на режим самоподачі фотозвітів від операторів для нецифрових носіїв у період квітень-червень 2020 року - методології, яка застосовується при моніторингу цифрових панелей.

Таким чином, софти Doors Consulting і моніторинг "Комунікаційного альянсу" будуть отримувати і відображати фотографії по кожній проданій стороні рекламної конструкції за звітний період.

На думку агентств, такий режим є найкращим рішенням в умовах карантину», - розказала пані Нікітюк.

За її словами, спостереження компанії доводять: чим краще налаштовані процеси вимірювань і моніторингу, тим швидше медіа виходить на докризовий режим.

Саме результати моніторингу допомагають агентствам робити аналіз активностей конкурентів і на його базі створювати стратегії просування своїх клієнтів.

«Увесь світ - в умовах карантину.

Це провокує появу нових способів і методів організації робочого процесу: велика частина робочого ресурсу переведена на віддалений режим роботи, переглядаються наявні процеси отримання інформації.

Протягом останніх років галузь зовнішньої реклами все більше перетворювалася в цифрового кіборга, поступово замінюючи людські ділянки робіт автоматизованими або цифровими.

Тому і клієнти, й агентства, й оператори досить швидко перейшли в дистанційний режим без втрати якості послуг, що надаються», - наголошує вона.

Утім, зараз зовнішня реклама переживає значне падіння кількості контактів.

За різними оцінками експертів, воно склало близько 20-30%.

Але, за словами пані Нікітюк, ситуація вирівнюється за рахунок додаткових знижок на розміщення від операторів у цей період і зростання ефективності завдяки кращій видимості.

Також, на її думку, з’явилися нові креативні соціальні кампанії, які свідчать про ефективність роботи зовнішньої реклами та її синергію із соціальними медіа.

Теги за темою
Коронавірус Новини дослідження Ринок
Джерело матеріала
loader
loader