До 2024 року Прага планує закупити 112 електробусів з динамічною підзарядкою, які значну частину шляху можуть долати від акумуляторів, а при русі під контактною мережею заряджатися.
Такі плани були озвучені у квітні, передає traffic.
Тролейбуси зі збільшеним автономним ходом, як ще називають електробуси з динамічною підзарядкою, покликані поступово замінити дизельні автобуси на ряді маршрутів Про суттєве збільшення парку.
В першу чергу електробусами з динамічною підзарядкою планують замінити автобуси на маршрутах No140 (Palmovka - Miskovice) і No119 (N'adraz'i Veleslav'in - Letiste V'aclava Havla).
Передбачається, що в умовах складного рельєфу Праги з частими підйомами і спусками рух по ухилах вгору від контактної мережі в "тролейбусному" режимі дозволить менше зношувати акумулятори.
Для реалізації першого етапу проекту закуплять 35 машин.
На схемі зеленим кольором показані ділянки даних маршрутів з контактною мережею, відповідно, червоним - вся траса маршрутів.
Тролейбусна інфраструктура дозволить електрифікувати більшість автобусних маршрутів саме за допомогою електробусів з динамічною підзарядкою.
Проект з переведення маршрутів громадського транспорту чеської столиці на електричну тягу покликаний сприяти скороченню до 2030 року викидів містом вуглекислого газу на 45% у порівнянні з 2010 роком і досягненню нульового рівня викидів до 2050 року.