Футболки створено разом із арт-проєктом zmist++forma, повідомляє видання.
«Ми хочемо розповідати про важливе у будь-якій формі.
На футболках надруковані колонки, які виходили в межах нашого спецпроєкту про те, що кожен із нас медіа», - розповіли у hromadske.
До спецпроєкту долучились шість українських журналістів, які поділилися принципами і настановами, якими слід керуватись у світі, де кожен сам собі незалежне медіа.
Зокрема, можна купити футболку із колонкою заступниці головного редактора hromadske Анастасії Станко, думками головної редакторки «Слідства.Інфо» Анни Бабінець або голови правління «Громадського радіо» Андрія Куликова.
Також у проєкті взяли участь головна редакторка і керівниця української служби «Голосу Америки» Мирослава Ґонґадзе, голова ГО «Громадське телебачення» Юлія Банкова, головний редактор інтернет-журналу Platfor.
ma, радіоведучий Юрій Марченко.
Придбати футболку і таким чином підтримати hromadske можна на «Спільнокошті», обравши відповідний подарунок.
Тема глобальної кампанії в ЗМІ та соціальних мережах цього року - «Журналістика без страху і упередженості».