Національна асоціація медіа (НАМ) запускає спецпроєкт «Лабораторія форматів: відповідь на Covid-19».
Про це повідомляє пресслужба НАМу.
Команда «Лабораторії форматів» розробила формат «Антикриза» для телебачення та радіо.
І планує обрати четверо переможців для реалізації проєкту (двоє серед телеканалів і двоє серед радіостанцій).
Заявки приймаються до 8 травня.
Формат «Антикриза» – це соціально-розважальне шоу, про те, як змінилося життя людей після коронавірусу.
«А також - як адаптуватися до викликів часу, як не втратити себе у новому майбутньому, як знайти нові сенси і переглянуті старі? Це цікавий експеримент, під час якого ведучі разом із слухачами чи глядачами шукатимуть відповіді, чи стане Covid-19 початком завершення епохи споживання, змінить наші погляди на дистанційну роботу, медицину, освіту, витрати? А також – це шоу про те, як зробити конкретні кроки, щоб вийти з кризи», - йдеться у повідомленні асоціації.
Шоу «Антикриза» складається з трьох частин: «Як було раніше?», «Що змінилось?», «Як жити у нових умовах?».
Перша частина – це історії про те, які опції втрачені через карантин.
Наприклад, закордонні подорожі, відпустки.
Друга частина про можливості віртуального світу.
Наприклад, відкриті вистави найвідоміших театрів та музеїв.
Третя частина – це розповіді про розвиток локального туризму і активістів, які розробляють нові маршрути подорожей.
Сума гранту для радіо – 40 тис.
грн, для телебачення – 80 тис.
Наприкінці лютого 2020 року НАМ запустила третій сезон проєкту.
У третьому сезоні розроблені чотири телевізійних формати та один радіоформат.