Pitch ua 2 оголосив переможців
Pitch ua 2 оголосив переможців

Pitch ua 2 оголосив переможців

Pitch ua 2 оголосив переможців - Фото 1

Про це повідомляє пресслужба проєкту.

До участі в конкурсі допускалися відеопроєкти для телебачення, веб-платформ та кінотеатрів будь-яких жанрів та видів — серіали, документальні проєкти, телешоу, анімація, фільми, соціальна реклама, веб-серіали, крос-платформенні проєкти тощо.

Як писав «Детектор медіа», основними темами другого пітчингу стали гуманізація конфлікту, комунікація з окупованими територіями та активація молоді.

До оргкомітету надійшли 184 заявки.

За словами експертки з розвитку медаіпроєктів UCBI II Віри Костенко-Кузнєцової, 90 із поданих проєктів присвячені темі «Активація молоді», 37 – «Гуманізації конфлікту», 10 – «Комунікації з окупованими територіями».

З них у лютому 2020-го журі відібрало 33 проєкти різних жанрів.

У березні на чотириденній докторинг-майстерні за участі міжнародних експертів автори проєктів отримали поради щодо вдосконалення своїх робіт.

Далі учасники мали відкорегувати свої заявки з урахуванням отриманих рекомендацій та подати їх на фінальний відбір.

Після цього журі конкурсу вивчило всі отримані заявки та визначило серед них 17 фіналістів.

12 травня учасники фіналу презентували свої проєкти у форматі відкритого онлайн-пітчингу.

Цього року учасники мали змогу обрати тип фінансування, на яке вони претендують.

Таким чином, до категорії «Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту» пройшло чотири проєкти, а «Фінансування частини бюджету усього проєкту» отримають вісім проєктів.

Всі переможці отримають можливість фінансування від UCBI II/USAID, а також консалтинг-супровід від USAID у подальшій роботі над проєктами.

Перелік переможців має такий вигляд:.

«Будуємо Україну Разом»; Play Production; Активація молоді; Фінансування частини бюджету усього проєкту.

«Весілля під час розведення»; «1+1 Продакшн»; Гуманізація конфлікту; Фінансування частини бюджету усього проєкту.

«ВИХІДНІ на Атласі»; ТОВ «Твій найкращий фестиваль»; Активація молоді; Фінансування частини бюджету усього проєкту.

«Всі, хто хотіли, поїхали?»; Студія виробництва відео «Real Stories Production»; Гуманізація конфлікту; Фінансування частини бюджету усього проєкту.

«Голова»; GOOD MOOD PRODUCTION; Активація молоді; Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту.

«Мама»; ТОВ «Основа Фільм»; Гуманізація конфлікту; Фінансування частини бюджету усього проєкту.

«Морська Академія»; ТОВ «Стар Медіа»; Активація молоді; Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту.

«Радикальне рішення»; GREEN PENGUIN MEDIA; Активація молоді; Фінансування частини бюджету усього проєкту.

«Розбір гри»; ТОВ «КС продакшн»; Комунікація з окупованими територіями, Активація молоді; Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту.

«Чума»; Громадська організація «Національна асоціація медіа»; Гуманізація конфлікту, Комунікація з окупованими територіями; Фінансування частини бюджету усього проєкту.

«Шалені бджолярі»; ФОП Кузьменко Ярослава Василівна; Гуманізація конфлікту; Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту.

«Я у мами стартапер»; TWO WORDS; Активація молоді; Фінансування частини бюджету усього проєкту.

Конкурс соціально вагомого контенту Pitch ua 2 організований компанією Media Resources Management (MRM) за підтримки Проєкту «Зміцнення громадської довіри» (UCBI II), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

Детальніше читайте тут.

За результатами переможцями стали сім проєктів:.

Секретний інгредієнт», веб-серіал / 2 серійний документальний фільм, FILM.

UA Television;.

«Вдома краще», тревел-шоу, Teen Spirit Media;.

«Громада», ситуаційна комедія, мок'юментарі, КУНИЦЯ продакшн;.

«Золотий батон», серіал, соціальна комедія, 435FILMS;.

«І будуть люди», серіал, історична драма, FILM.

UA Production;.

«Кафе «Київ», веб-серіал, комедія, сітком, Кримська Медіа Платформа;.

«Стартапери», сітком, AMfilm.

Теги за темою
Новини Кіно Виробництво кіновиробництво
Джерело матеріала
loader
loader