В оновленій програмі 13-го Українського маркетинг-форуму окрема секція буде присвячена соціальним медіа і створенню контенту для них.
Ментором секції «Social media strategies: знайти свій власний голос» став Ярослав Ведмідь, засновник і керівник агенції Postmen (Київ).
Теми секції:.
«Як це працює в You.
Tube: приклади медійних та креативних стратегій в онлайні», Сергій Братусьов, керівник напряму рішень для бізнесу в You.
«Соціальні мережі на карантині: що відбувається у світі та як реагує локальний ринок», Марія Шляхова, Head of Social Media Marketing в Havas Digital Kyiv (Київ);.
«Метаконтент як новий основний вид контенту: як використовувати соцмережі, щоб аудиторія сама просувала ваш бренд?», Дмитро Корнілов, CEO і співзасновник студії по створенню AR-рішень для бізнесу FFFACE.
me (Київ).
Повну програму Українського маркетинг-форуму – 2020 можна переглянути тут.
Для участі у форумі необхідно придбати квиток.