3-4 червня – Український маркетинг-форум онлайн, одна із секцій присвячена SMM
3-4 червня – Український маркетинг-форум онлайн, одна із секцій присвячена SMM

3-4 червня – Український маркетинг-форум онлайн, одна із секцій присвячена SMM

В оновленій програмі 13-го Українського маркетинг-форуму окрема секція буде присвячена соціальним медіа і створенню контенту для них.

Ментором секції «Social media strategies: знайти свій власний голос» став Ярослав Ведмідь, засновник і керівник агенції Postmen (Київ).

Теми секції:.

«Як це працює в You.

Tube: приклади медійних та креативних стратегій в онлайні», Сергій Братусьов, керівник напряму рішень для бізнесу в You.

«Соціальні мережі на карантині: що відбувається у світі та як реагує локальний ринок», Марія Шляхова, Head of Social Media Marketing в Havas Digital Kyiv (Київ);.

«Метаконтент як новий основний вид контенту: як використовувати соцмережі, щоб аудиторія сама просувала ваш бренд?», Дмитро Корнілов, CEO і співзасновник студії по створенню AR-рішень для бізнесу FFFACE.

me (Київ).

Повну програму Українського маркетинг-форуму – 2020 можна переглянути тут.

Для участі у форумі необхідно придбати квиток.

Теги за темою
Ринок
Джерело матеріала
loader
loader