/https%3A%2F%2Fglavcom.ua%2Fimg%2Farticle%2F6846%2F44_main.jpg)
Київ очищується від реклами: як із вулиць прибирають білборди
Із початку 2020 року з вулиць Києва прибрали понад 7 тисяч рекламних конструкцій і засобів, у тому числі і з фасадів будинків.
Про це мер Києва Віталій Кличко повідомив під час онлайн-пресконференції.
«Я думаю, що всі мешканці міста можуть побачити, що ми наводимо лад із зовнішньою рекламою, як і обіцяли.
І, якщо у 2015-му році в місті було майже 12 тисяч наземних рекламних конструкцій, то сьогодні їх – менше 5 тисяч.
А до кінця року, згідно зі схемою розміщення наземних рекламних засобів, кількість такої реклами буде 4390 одиниць.
Як ми і домовлялися з операторами рекламного ринку», – зазначив Кличко.
Мер столиці показав коротке відео, як працівники «Київреклами» прибирають великі конструкції.
За словами Кличка, роботи із наведення ладу не припиняли і під час карантину.
Наприклад, на вулиці Бойчука було 49 великих білбордів.
Зокрема, на розв’язці – 19 таких конструкцій.
Усі їх демонтували.
Бо, згідно з правилами, на розв’язках не можна розміщувати наземні рекламні засоби.
На самій же вулиці залишилося 11 скролів.
«Також по-іншому тепер виглядає вулиця Борщагівська.
На якій із 88-ми конструкцій залишили всього 28.
Загалом, з початку 2020 року з вулиць столиці прибрали більше 7 тисяч рекламних конструкцій і засобів.
У тому числі, і з фасадів будинків», – повідомив Кличко.
Він додав, що Київ продовжує втілювати розумні технології, зокрема, і в сфері реклами.
Так, фахівці «Київреклами» розробили спеціальний додаток з новою послугою «Створення ескізу вивіски онлайн».
Тепер оформити вивіску належним чином підприємці можуть, не виходячи з дому.

