Ocean Media запроваджує програму підтримки рекламодавців у літній період
Ocean Media запроваджує програму підтримки рекламодавців у літній період

Ocean Media запроваджує програму підтримки рекламодавців у літній період

Ocean Media запроваджує програму підтримки рекламодавців у літній період - Фото 1

Сейлзхаус Ocean Media, запроваджує програму підтримки рекламодавців на літній період.

Про це повідомляє пресслужба.

Компанії, які реалізують раніше узгоджену активність своїх брендів в телеефірі, отримають 20% бонусного розміщення.

Рекламодавці, які влітку інвестують в комунікацію своїх брендів зі споживачами більше від попереднього плану, отримають 25% бонусів.

Якщо бренди не мали раніше заявленої активності, але з’являться в телеефірі влітку з бюджетом не менше 2 млн грн на період березень-серпень, вони додатково отримають 20% бонусного розміщення.

«Карантин став нелегким випробуванням для наших клієнтів, але його пом’якшення вже наприкінці травня дало можливість нашим рекламодавцям почати відновлювати продажі, - зазначає директор з продажів Ocean Media Сергій Смелянський.

- У цій ситуації ми готові підтримати партнерів, які розуміють важливість безперервної комунікації зі споживачам й продовжують інвестувати в цей непростий період для компаній та економіки в цілому».

Показники телеперегляду, за інформацією сейлзхаусу, у 2020 році «б’ють всі рекорди, і в окремі тижні демонструють зростання до 50%».

Саме тому компанія бачить у цьому можливості для своїх клієнтів.

«За даними нашого дослідження, абсолютна більшість наших партнерів розраховує відновити продажі до докризового періоду вже до кінця 2020 року», - додає Сергій.

На фото Сергій Смелянський.

Теги за темою
Новини Ринок
Джерело матеріала
loader
loader