Українська креативна агенція Banda стала найефективнішим незалежним рекламним агентством світу.
Про це свідчать результати конкурсу Global Effie Index, який аналізує та ранжує дані фіналістів та переможців з понад 50 країн світу.
Зазначається, що рейтинг 2020 року відображує підбірку з понад 4000 переможців та фіналістів Effie з усього світу.
У конкурсі беруть участь міжнародні бренди, рекламні холдинги, мережеві та незалежні агентства.
«Пролунав телефонний дзвінок і я почув голос жінки, яка назвалася Трейсі Алфорд, President & CEO Effie Awards.
Вона сказала, що телефонує особисто привітати нас і у неї дуже хороші новини: «You’re on top of the world as independent agency!» Я аж втиснувся у крісло від радості», — прокоментував перемогу співзасновник Banda Ярослав Сердюк.
Співзасновник агентства вважає, що реклама, яку створює banda, настільки ефективна, бо їм вдалося «розкодували бездоганність».
«Помилка багатьох брендів в тому, що вони хочуть завжди і в усьому бути бездоганними, заганяючи себе в жорсткі та нудні рамки.
Вони пекельно бояться зробити дурість, сказати щось не те або якось не так пожартувати.
Бояться емоційних та швидких рішень.
Так було раніше.
Напевне, коли я прийшов у рекламу, так ще було, і всі ми щосили грали в цю бездоганність.
Але сьогодні все дуже змінилося.
Усі втомилися від шаблону крутості, який усе життя нас переслідував», — каже Сердюк.
Він переконаний, що люди не прагнуть купити ідеальний товар у ідеального виробника, вони хочуть купувати у того, до кого лежить душа.
«Креативність полягає не в тому, щоб справляти враження на людей, а в тому, щоб бути з ними чесними.
Найважливіше, що зараз має робити бренд у світі своїх комунікацій, — це бути щирим.
Ми увійшли в епоху відкритості.
Більше немає b2c чи b2b, тепер це h2h: human to human», — вважає Сердюк.
До відома, премія Effie була заснована в 1968 році Американською маркетинговою асоціацією Нью-Йорка, щоб відзначати рекламні кампанії, що демонструють рекордну ефективність по всьому світу.
Після того, як премії Effie знаходять своїх власників по всій планеті, формується загальний рейтинг.
Global Effie Index аналізує і ранжирує дані фіналістів і переможців Рейтинг 2020 року відображає підбірку з більш ніж 4000 переможців і фіналістів Effie по всьому світу, оголошених в період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2019 року.