/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F746c7fe53254a3ba15d5a125c4747cef.jpg)
Іноземне вантажне судно скинуло невідому речовину в Чорне море біля Одеси: фото
Поблизу Одеси вантажне судно CL TERESA в море здійснило викид невідомої речовини бурого кольору. Йшов корабель під прапором Гонконгу.
Детальніше про інцидент
Про подію у фейсбуці повідомив голова Державної екологічної інспекції України Андрій Мальований. Відповідний допис з’явився на його фейсбук-сторінці.
Мальований розповів, що про інцидент повідомили Держекоінспекцію в Одеській області. І під час виїзду до Одеського порту інспектори це підтвердили. Вони, зокрема, взяли проби води біля ймовірного джерела забруднення та склали відповідний акт.
![]()
Вантажне судно CL Teresa, що забруднило Чоре море біля Одеси / Фото з фейсбук сторінки Андрія Мальованого
Виник скандал
Але опісля сталася ще одна гучна подія – співробітник Адміністрації морських портів (АМПУ) відмовився підписувати документ.
Голова Держекоінспекції додав, що це вже, на жаль, не перший випадок коли АМПУ фактично саботує проведення перевірок в портових зонах.
Сьогодні інспекція – дуже обмежена на цій території. Щоразу, коли потрібно потрапити в портову зону, їй доводиться виписувати одноразовий пропуск. Тоді як раніше інспектори там перебували постійно. І у разі якихось інцидентів із забрудненням акваторії моря могли оперативно взяти проби води та передати їх до лабораторії,
– зауважив Мальований.
За його словами, поки інспекція – напівпаралізована на припортовій території, порушники можуть спокійно викидати тонни шкідливих речовин в море і за це їм, на жаль, нічого не буде.
Також голова Держекоінспекції заявив, що збирається на вищому державному рівні порушити питання про відновлення повноцінної роботи екоінспекторів в південних портах.
"Бо ситуація, коли інспекція несе відповідальність за контроль в портових зонах, але реально не може його здійснювати, є ненормальною", – підсумував він.

