/http%3A%2F%2Fimages.unian.net%2Fphotos%2F2019_11%2F1575047655-8857.jpg)
Київстар надав безкоштовний зв’язок абонентам у постраждалих від повені регіонах
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F1f17cac569c38acf536dd7e6c854c9a1.jpg)
Київстар докладає усіх зусиль, щоб у постраждалих від повені областях України стабільно працював мобільний зв’язок і місцеві жителі могли безперешкодно телефонувати до служб екстреної допомоги, родичів та друзів. Так, в цілодобовому режимі працюють аварійно-відновлювані групи, щоденно проводяться об’їзди трас для виявлення критичних ділянок, здійснюються роботи по укріпленню магістральних кабель-каналів, тощо.
Через складні погодні умови, які виникли у деяких Західних областях України, люди в віддалених населених пунктах відчувають суттєві господарські і побутові складнощі, і особливо потребують стабільного безперервного зв’язку. Щоб підтримати місцеве населення у скрутних обставинах, національний оператор Київстар вирішив надати нетарифіковані послуги мобільного зв’язку абонентам, що проживають у населених пунктах, які постраждали від стихійного лиха.
Так, на мобільні рахунки абонентів пріпейд-тарифів, які наразі перебувають у зоні стихійного лиха, буде нараховано по 50 бонусів, які можна використати на послуги мобільного зв’язку. Абонентам контрактних тарифних планів буде нараховано по 200 хвилин для дзвінків на інші мережі. Бонуси і нетарифіковані хвилини абоненти можуть використати протягом тижня з дня нарахування.
За даними Київстар у населених пунктах, постраждалих від повені, мобільним зв’язком користується майже 70 тисяч абонентів – мешканці сіл Закарпатської, Львівської, Івано-Франківської, Чернівецької областей.
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram

