«Медіа Група Україна» хоче створювати контент для платного ринку
«Медіа Група Україна» хоче створювати контент для платного ринку

«Медіа Група Україна» хоче створювати контент для платного ринку

«Медіа Група Україна» хоче створювати контент для платного ринку - Фото 1

Про це в інтерв’ю «Детектор медіа» розказала очільниця об’єднаного провайдера (Xtra TV та Oll.

tv) групи Юлія Трибушна.

За її словами, до реалізації цієї мети група наблизиться за 5 років.

«Адже майбутнє всього платного ринку — за ексклюзивним контентом, і, мабуть, за кілька років основна конкуренція складеться саме в цьому полі.

Тактичних завдань дуже багато: оновлення технічної бази, user experience, щоб користувачу було приємно і зручно працювати з нашою платформою.

Ми хочемо якомога швидше наповнити контентом нашу платформу» - сказала вона.

Детальніше читайте в інтерв’ю «Федір Гречанінов і Юлія Трибушна: Після кодування каналів на супутнику група лідерів платного телебачення виглядає інакше».

TV та супутникового провайдера Xtra TV.

Теги за темою
Новини Ринок
Джерело матеріала
loader
loader