«Медіа Група Україна» не вводитиме індивідуальну передплату для «Футболів» цього року
«Медіа Група Україна» не вводитиме індивідуальну передплату для «Футболів» цього року

«Медіа Група Україна» не вводитиме індивідуальну передплату для «Футболів» цього року

«Медіа Група Україна» не вводитиме індивідуальну передплату для «Футболів» цього року - Фото 1

У 2020 році «Медіа Група Україна» вирішила не вводити перехід каналів «Футбол» на продаж за індивідуальною передплатою a la carte.

Про це розказав в інтерв’ю «Детектору медіа» директор зі стратегії та розвитку бізнесу «Медіа Групи Україна» Федір Гречанінов.

«Поки що ми вирішили не вводити а la carte цього року через усі ті потрясіння, які нас спіткали (зокрема, перенесення топових турнірів та «Євро»)», - сказав він.

Зараз канали «Футбол» провайдери отримують на тих самих умовах, як це було до 1 січня 2020 року.

Втім кількість таких провайдерів зменшилась.

«Але це не критично.

Коли ми дивимось на доходи від «Футболу», то в нас усе добре», - додав Федір.

Також медіагрупа не планує відмовлятись від каналу «Футбол 3», який запускався саме з огляду на а la carte.

Детальніше читайте в інтерв’ю «Федір Гречанінов і Юлія Трибушна: Після кодування каналів на супутнику група лідерів платного телебачення виглядає інакше».

Відповідно, вони мали вийти з широких пакетних пропозицій провайдерів, де їхнє місце займе новостворений телеканал «Футбол 3».

Спершу перехід на нову модель дистрибуції планувався з 1 лютого, а після аналізу готовності користувачів і партнерів його перенесли на 15 березня.

А у березні цей перехід перенесли через пандемію.

Теги за темою
футбол Новини Ринок
Джерело матеріала
loader
loader