Столична податкова відреагувала на скаргу інваліда-візочника
Столична податкова відреагувала на скаргу інваліда-візочника

Столична податкова відреагувала на скаргу інваліда-візочника

Столична податкова відреагувала на скаргу інваліда-візочника.

15/07/2020 - 10:53.

Сервіси ДПС для платників податків будуть доопрацьовані з урахуванням особливих потреб підприємців з інвалідністю.

Такою новиною поділилася у Facebook Злата Лагутіна, керівниця Головного управління ДПС у м.

Після того, як її відмітили під публікацією інваліда-візочника Миколи Подрезана щодо проблем у роботі податкової служби в Печерському районі столиці, пані Лагутіна заявила, що такій категорії платників податків потрібно забезпечити додаткові умови обслуговування, щоб спростити їх взаємодію з податковою.

За словами керівниці столичної податкової, на офіційному сайті відомства вже з’явився банер «Інформація для осіб з інвалідністю», розміщено відеоуроки про роботу в електронному кабінеті та довідку, як користуватися електронними сервісами.

Інформація буде доповнюватися, підкреслює вона.

Крім того, Злата Лагутіна повідомляє про вжиття низки інших заходів для удосконалення роботи столичної податкової у напрямі обслуговування платників з особливими потребами.

Серед цих заходів: перевірка роботи Центрів обслуговування платників, аудит технічних потреб у ЦОПах, активізація навчання персоналу, аналіз баз даних суб’єктів господарювання – осіб з інвалідністю, розробка можливих алгоритмів для отримання ЕЦП без відвідування ЦОП, запрошення до співпраці профільних громадських організацій.

Керівниця столичної податкової зазначила, що вирішення прикрої ситуації, яка сталася з паном Подрезаном, здійснюється у співпраці з головою Громадської ради при Головному управлінні ДПС у м.

Києві – Олегом Добровольским та адвокатом – Ярославом Романчуком.

Вона висловила впевненість, що в цій ситуації вдасться дійти компромісу, і пообіцяла повідомити подробиці згодом після детального розгляду ситуації.

Теги за темою
Київ
Джерело матеріала
loader
loader