/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F429%2Fb588b63ac279f870ce1578a4a9ed310e.jpg)
Столична податкова відреагувала на скаргу інваліда-візочника
Столична податкова відреагувала на скаргу інваліда-візочника.
15/07/2020 - 10:53.
Сервіси ДПС для платників податків будуть доопрацьовані з урахуванням особливих потреб підприємців з інвалідністю.
Такою новиною поділилася у Facebook Злата Лагутіна, керівниця Головного управління ДПС у м.
Після того, як її відмітили під публікацією інваліда-візочника Миколи Подрезана щодо проблем у роботі податкової служби в Печерському районі столиці, пані Лагутіна заявила, що такій категорії платників податків потрібно забезпечити додаткові умови обслуговування, щоб спростити їх взаємодію з податковою.
За словами керівниці столичної податкової, на офіційному сайті відомства вже з’явився банер «Інформація для осіб з інвалідністю», розміщено відеоуроки про роботу в електронному кабінеті та довідку, як користуватися електронними сервісами.
Інформація буде доповнюватися, підкреслює вона.
Крім того, Злата Лагутіна повідомляє про вжиття низки інших заходів для удосконалення роботи столичної податкової у напрямі обслуговування платників з особливими потребами.
Серед цих заходів: перевірка роботи Центрів обслуговування платників, аудит технічних потреб у ЦОПах, активізація навчання персоналу, аналіз баз даних суб’єктів господарювання – осіб з інвалідністю, розробка можливих алгоритмів для отримання ЕЦП без відвідування ЦОП, запрошення до співпраці профільних громадських організацій.
Керівниця столичної податкової зазначила, що вирішення прикрої ситуації, яка сталася з паном Подрезаном, здійснюється у співпраці з головою Громадської ради при Головному управлінні ДПС у м.
Києві – Олегом Добровольским та адвокатом – Ярославом Романчуком.
Вона висловила впевненість, що в цій ситуації вдасться дійти компромісу, і пообіцяла повідомити подробиці згодом після детального розгляду ситуації.

