Про це повідомляє Громадське із посиланням на аналітичну компанію Canalys.
У другому кварталі 2020 року Huawei поставив 55,8 млн пристроїв, що на 5% нижче, ніж торік. Друге місце у Samsung, який поставив 53,7 мільйона смартфонів, що на 30% менше, ніж у другому кварталі 2019 року.
Huawei досі підпадає під санкції США, через що у компанії падають поставки за кордон. Так, у другому кварталі вони впали на 27%.
Натомість компанія виросла на внутрішньому ринку, збільшивши китайські поставки на 8% у другому кварталі. Наразі Huawei продає 70% своїх смартфонів на материковому Китаї.
У Canalys вважають, що без пандемії коронавірусу китайська компанія не стала б лідером із продажу смартфонів. Адже Samsung має невелику присутність у Китаї з часткою ринку менш як 1%. А основні ринки компанії - Бразилія, Індія, США та країни Європи - постраждали від епідемії та запровадили обмеження.
Як повідомляв УНІАН, продажі смартфонів преміум-класу (смартфони вартістю понад 400 доларів) у першому кварталі 2020 року у порівнянні з першим кварталом 2019 року скоротилися на 13%.
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram