«Дизель Студіо» планує запустити власний канал.
Про це розказав шеф-редактор продакшину Олексій Бланар, пише «НВ».
За його словами, команда поступово підвищує вартість свого продукту, адже спочатку вони працювали собі на збиток.
Зараз один випуск проєкту обходиться телеканалу ICTV, на якому воно виходить, в суму з шістьма нулями в гривні — точну цифру пан Бланар не називає.
Як вже писав «Детектор медіа», проєкт наразі є найпопулярнішим гумористичним шоу і випереджає за показниками «Вечірній квартал».
Шоу входить до топу кращих програм щомісяця.
За словами Олексія Бланара, секрет популярності їх програм полягає в більш «живучому» контенті: вони якщо й зачіпають політичні теми, то без згадки персоналій: «Умовно кажучи, позаторішній Квартал вже нецікаво дивитися, а нас — цікаво».
Пан Бланар розказує : якщо раніше вони знімали «Дизель Шоу» в столичному Жовтневому палаці з його 1.803 місцями для глядачів, то тепер легко можуть дозволити собі головний майданчик країни — палац Україна із залом на 3.705 місць.
Ціна одного дня його оренди — 300−350 тис.
грн залежно від додаткових послуг.
«Нам дуже пощастило, адже 90% контенту для телебачення ми встигли зняти до початку карантину.
А що не встигли — доробили зараз, як тільки дозволили зйомки», — каже він.
Також «Дизель Студіо» продає свої програми у Казахстан і Прибалтику.
І співпрацює з каналом СТБ для якого робив серіал «Папаньки».
Наразі його дистрибуцією займається «1+1 медіа».