Ringostat та ІнАУ створять рейтинг агенцій контекстної реклами
Ringostat та ІнАУ створять рейтинг агенцій контекстної реклами

Ringostat та ІнАУ створять рейтинг агенцій контекстної реклами

Ringostat та ІнАУ створять рейтинг агенцій контекстної реклами - Фото 1

Платформа колтрекінгу, телефонії та наскрізної аналітики Ringostat та Інтернет Асоціація України створять рейтинг агентств контекстної реклами 2020, мета якого зробити ринок digital-послуг більш прозорим та зрозумілим для замовників.

Про це повідомляє пресслужба ІнАУ.

«Ми хочемо зробити процес вибору агенції легшим.

Минулого року ми проводили аналогічний рейтинг, в якому брали участь понад 200 агенцій, 42 експерти з маркетингу та майже 2000 інтернет-користувачів.

Весь рік сайт допомагав компаніям знаходити підрядників для онлайн-просування.

В 2020 ми залучили до проєкту Інтернет Асоціацію України.

ІнАУ виступає гарантом прозорості й об’єктивності рейтингу», — розповіла кураторка проєкту Юлія Білоус.

Рейтинг створюється в три етапи; за кожен етап учасники отримують бал, який буде впливати на підсумкову позицію:.

анкетування учасників;.

голосування користувачів;.

голосування журі.

На сайті 3 серпня відкрили голосування користувачів, після цього голосуватиме журі.

У склад журі увійшли директори з маркетингу, керівники digital-напрямків та тімліди з маркетингу провідних компаній, а також представники популярних ЗМІ.

Повний список тут.

Сам рейтинг опублікують 25 серпня 2020 року.

Зокрема, на 23-му тижні (1-7 червня) в ефір вийшли 153 бренди.

Тоді як на 19-му тижні (4-10 травня) – 125 брендів.

На думку пана Партика, таким чином, український телеринок пройшов дно коронакризи і почав відновлюватися.

Теги за темою
Новини Рейтинг Ринок
Джерело матеріала
loader
loader