Платформа колтрекінгу, телефонії та наскрізної аналітики Ringostat та Інтернет Асоціація України створять рейтинг агентств контекстної реклами 2020, мета якого зробити ринок digital-послуг більш прозорим та зрозумілим для замовників.
Про це повідомляє пресслужба ІнАУ.
«Ми хочемо зробити процес вибору агенції легшим.
Минулого року ми проводили аналогічний рейтинг, в якому брали участь понад 200 агенцій, 42 експерти з маркетингу та майже 2000 інтернет-користувачів.
Весь рік сайт допомагав компаніям знаходити підрядників для онлайн-просування.
В 2020 ми залучили до проєкту Інтернет Асоціацію України.
ІнАУ виступає гарантом прозорості й об’єктивності рейтингу», — розповіла кураторка проєкту Юлія Білоус.
Рейтинг створюється в три етапи; за кожен етап учасники отримують бал, який буде впливати на підсумкову позицію:.
анкетування учасників;.
голосування користувачів;.
голосування журі.
На сайті 3 серпня відкрили голосування користувачів, після цього голосуватиме журі.
У склад журі увійшли директори з маркетингу, керівники digital-напрямків та тімліди з маркетингу провідних компаній, а також представники популярних ЗМІ.
Повний список тут.
Сам рейтинг опублікують 25 серпня 2020 року.
Зокрема, на 23-му тижні (1-7 червня) в ефір вийшли 153 бренди.
Тоді як на 19-му тижні (4-10 травня) – 125 брендів.
На думку пана Партика, таким чином, український телеринок пройшов дно коронакризи і почав відновлюватися.