Державне підприємство «Центр захисту інформаційного простору України» Міністерства культури та інформполітики України 4 серпня уклало угоду з ТОВ «Мейнстрім Пікчерз» на виробництво відеоролика про боротьбу із коронавірусом.
Про це пишуть «Наші гроші» із посиланням на інформацію у системі Prozorro.
Сума угоди - 947 тис.
Документальний фільм має бути тривалістю не менше 20 хвилин.
Він повинен показати як українські нацгвардійці несли службу в умовах карантину: забезпечували порядок, дотримання обмежувальних карантинних заходів, авіаційне переміщення лікарів для отримання необхідного досвіду лікування вірусу та транспортування медичних засобів захисту, обладнання і тестів на вірус з Китаю по Україні, інформували, надавали допомогу.
Також творцям стрічки потрібно показати, що відбувалось у різних регіонах України, як забезпечувалася обсервація у місцях спалахів інфікування, як вплинув карантин на різні сфери життєдіяльності суспільства.
Фільм за допомогою документальних зйомок і коментарів учасників подій має хронологічно показати основні етапи проведення карантинних заходів і суміжних подій та аспекти військової служби, на які вплинули введені обмеження.
Зазначається, що закупівлю послуги ДП провело за переговорною процедурою, оскільки в травні «Мейнстрім Пікчерз» перемогла у мистецькому конкурсі з виробництва відеороликів на тему «Презентація та популяризація ініціатив Уряду», а саме: «Діяльність державних та правоохоронних органів, особливо військовослужбовців Національної гвардії України під час протидії COVID-19».
Засновником і директором столичної фірми «Мейнстрім Пікчерз» є член Української кіно академії, продюсер Артем Колюбаєв.
Нещодавно він був обраний одним із експертів 14-го конкурсного відбору Держкіно за напрямками «Анімаційні телесеріали», «Ігрові повнометражні для дитячої аудиторії» та «Неігрові телесеріали».