/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F27%2F8701c794ba1fd4ec11cf4956c67143c9.jpg)
В Полтавській області презентували проект логотипу та брендбуку регіону
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F27%2F8701c794ba1fd4ec11cf4956c67143c9.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F27%2Fbae1116ba129e99fadc6122e12704bb1.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F27%2F9edeb1cf19696b4b33cf341609c1c037.jpg)
Сьогодні, 14 серпня, в обласній державній адміністрації провели офіційну презентацію проекту туристичного логотипу та бренд буку Полтавської області. Про це повідомляє прес-служба ПОДА.
Зазначається, що логтип складається з чотирьох стилізованих іконок із зображенням найпопулярніших пам'яток області. Його створено у стилі Flat design. Використано п'ять кольорів: андроїдний зелений, мандариновий, ніжно-оливковий, міжнародний помаранчевий та білий.
"Роботу над розвитком внутрішнього туризму почали ще сім місяців тому. Наразі ж через коронавірус внутрішній туризм набуває ще більшої популярності. Взимку ми провели анкетування щодо головних асоціацій із Полтавською областю щодо туризму. Це анкетування й стало базою для створення бренд буку. Ми уніфікували всі згадувані образи й створили єдину цілісну картинку, – розповіла заступник голови ОДА Катерина Рижеченко.
Вона уточнила, що надалі використовувати цей логотип може кожен, хто займається туристичною або суміжною діяльністю. Проте авторське право на розпорядження логотипом та супровідними матеріалами мають Полтавська ОДА та Департамент культури і туризму.
Логотип планується широко використовувати у сувенірній та рекламній продукції.
Нагадаємо, що в Україні планують створити новий туристичний маршрут узбережжям Чорного моря: від Одеси до Херсону через Миколаїв.
В Полтавській області презентували проект логотипу та бренд буку регіону
В логотипі зобразили чотири найпопулярніші пам'ятки області
21:52 14.08.2020
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F27%2F8701c794ba1fd4ec11cf4956c67143c9.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F27%2Fbae1116ba129e99fadc6122e12704bb1.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F27%2F9edeb1cf19696b4b33cf341609c1c037.jpg)
Сьогодні, 14 серпня, в обласній державній адміністрації провели офіційну презентацію проекту туристичного логотипу та бренд буку Полтавської області. Про це повідомляє прес-служба ПОДА.
Зазначається, що логтип складається з чотирьох стилізованих іконок із зображенням найпопулярніших пам'яток області. Його створено у стилі Flat design. Використано п'ять кольорів: андроїдний зелений, мандариновий, ніжно-оливковий, міжнародний помаранчевий та білий.
"Роботу над розвитком внутрішнього туризму почали ще сім місяців тому. Наразі ж через коронавірус внутрішній туризм набуває ще більшої популярності. Взимку ми провели анкетування щодо головних асоціацій із Полтавською областю щодо туризму. Це анкетування й стало базою для створення бренд буку. Ми уніфікували всі згадувані образи й створили єдину цілісну картинку, – розповіла заступник голови ОДА Катерина Рижеченко.
Вона уточнила, що надалі використовувати цей логотип може кожен, хто займається туристичною або суміжною діяльністю. Проте авторське право на розпорядження логотипом та супровідними матеріалами мають Полтавська ОДА та Департамент культури і туризму.
Логотип планується широко використовувати у сувенірній та рекламній продукції.
Нагадаємо, що в Україні планують створити новий туристичний маршрут узбережжям Чорного моря: від Одеси до Херсону через Миколаїв.

