Нацрада перевірить суспільний мовник через рекламу алкоголю та зменшення частки національного продукту
Нацрада перевірить суспільний мовник через рекламу алкоголю та зменшення частки національного продукту

Нацрада перевірить суспільний мовник через рекламу алкоголю та зменшення частки національного продукту

Нацрада перевірить суспільний мовник через рекламу алкоголю та зменшення частки національного продукту - Фото 1

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення призначила позапланову перевірку ПАТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України» (логотип «UΛ: Перший»).

Таке рішення регулятор прийняв 20 серпня.

За словами відповідального секретаря Нацради Юрія Зіневича, за результатами моніторингу 11 травня було зафіксовано відхилення від програмної концепції: зменшення частки національного продукту (у тому числі власного виробництва) з 19 год.

30 хв./добу до 16 год.

09 хв./добу.

Також, регулятор виявив в ефірі телеканалу трансляцію реклами алкогольного напою торгової марки Marengo з 6 липня по 2 серпня після 23 години.

У цьому регулятор вбачає ознаки недотримання ліцензійних вимог та порушення норм законів «Про телебачення і радіомовлення», «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України».

Live, радіо «Шансон» через пісню з брутальною лексикою.

Ілюстрація: скріншот з засідання регулятора 20 серпня.

Теги за темою
Новини Ринок
Джерело матеріала
Згадувані персони
loader
loader