Група «1+1 медіа» наразі не планує кодувати телеканал УНІАН.
Про це 2 вересня під час пресбранчу сказав СЕО «1+1 медіа» Ярослав Пахольчук.
За словами топ-менеджменту групи, після зміни концепції УНІАН став інформаційно-аналітичним каналом, на якому 13 годин на добу транслюються новинні програми.
«А зараз усі інформаційні канали у відкритому доступі», - додав Андрій Мальчевський, директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення «1+1 медіа».
Попри те, що група запустила УНІАН у HD-якості, для користувачів відкритого супутника він доступний у SD-якості.
Так само, як і «1+1 інтернешнл».
Таким чином група має можливість зекономити, а також підкреслити цінність своєї пропозиції для платного ринку, де доступна версія в кращій якості.
«На сьогодні канал у HD-якості обходиться на супутнику в 100 тисяч доларів на рік, SD - у 30-40 тисяч доларів на рік», - сказав пан Пахольчук.
тоді ж мовник розпочав вносити зміни у програмну концепцію, щоб виключити з наповнення розважальні телевізійні продукти, зосереджуючись виключно на інформаційно-аналітичному мовленні.