Як повідомляють очевидці в соцмережах, в метро перестала працювати система оплати проїзду банківськими картами, а електронний квиток Києва (Kyivsmartcard) працює з перебоями.
Через це на входах на станції метро утворилися великі черги - пасажири не можуть потрапити в "підземку".
"Метро Дарниця, новий вхід, 10:33, не працюють жовті турнікети і сильно глючить КСК - черга більше 100 людей. Чергова (по станції, - ред.) оголошує, мовляв, не працює. У кінці фраза, дослівно: "Кому не подобається, користуйтеся іншими видами транспорту. Квитки можно придбати в касі", - пише Дмитро Сухов у Facebook .
"З лівого берега "іншими видами" це навіть не анекдот, а насмішка", - відзначали користувачі соцмережі.
Також деякі користувачі додають, що разом із турнікетами в метро закривали й каси.
"І каса не працює. І на Нивках до речі теж не працювала", - пише інший користувач Facebook.
Проблеми з проходом в метро спостерігалися також на станціях "Вокзальна", "Політехнічний інститут", "Лівобережна", "Чернігівська", "Оболонь" і інших.
Як повідомляє Інформатор, попередньо, не працює e-квиток і немає зв'язку з банком.
"По гучномовцю на деяких станціях людей закликають скористатися наземним видом транспорту або раніше придбаними талонами. Біля кас і терміналів вишикувалися величезні черги", - пише видання.
Офіційних коментарів стосовно ситуації, що склалася, від КП "Київський метрополітен", КМДА і Департаменту транспортної інфраструктури поки не опубліковано. Як і попереджень про наявні проблеми.
Вас також можуть зацікавити новини
- У Києві анонсували запуск єдиного електронного квитка для метро і залізниці
- У Києві передумали міняти правила проїзду для пільговиків
- У Києві відклали введення е-квитка: всі подробиці (відео)
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram
Автор: Олександр Топчій