Про це у Facebook повідомив журналіст Олександр Рудоманов.
При цьому автомати, за словами чоловіка, майже вільні, і всередині мало людей.
«Тобто це суто ті, хто хоче за кеш купити квиток або не знає, що можна розрахуватися карткою/телефоном», – додав Рудоманов.
Водночас в коментарях до допису користувачі уточнили, що на станції працював лише один автомат, що має можливість розрахуватися за поїздку карткою.
Додатковий натовп у вестибюлі й спровокували самі працівники метрополітену, які запевнили пасажирів у роботі двох кас, пишуть в коментарях допису журналіста.
Це не перший випадок утворення великих черг у метро Києва. 8 вересня проблеми з проходом в метро спостерігалися також на станціях "Вокзальна", "Політехнічний інститут", "Лівобережна", "Чернігівська", "Оболонь" і інших.
А напередодні 1 вересня наплив студентів у метрофактично перекрив входи до Центрального залізничного вокзалу.
Як оплатити проїзд в метро Києва
- Безконтактною банківською карткою будь-якої платіжної системи (MasterCard, Visa, Простір) на жовтих турнікетах;
- Разовим квитком з QR-кодом (паперовим або електронним); "Зеленою" (або іншого дизайну) карткою метро (всі записані поїздки на картки можна буде використати до 31 березня 2021 року);
- Карткою Kyiv Smart Card.
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram
Автор: Яна Ставська