Учасники «Чистого неба» хочуть заборонити рекламу на піратських сайтах
Учасники «Чистого неба» хочуть заборонити рекламу на піратських сайтах

Учасники «Чистого неба» хочуть заборонити рекламу на піратських сайтах

Учасники «Чистого неба» хочуть заборонити рекламу на піратських сайтах - Фото 1

Учасники «Чистого неба» мають намір ініціювати зміни в закон «Про рекламу» для введення заборони на розміщення реклами на ресурсах з нелегальним контентом.

Про це йшлось під час круглого столу українського представництва міжнародної асоціації Interactive Advertising Bureau (IAB, Бюро інтерактивної реклами) та «Чистого неба», повідомляє пресслужба ініціативи.

Учасники намагались досягнути домовленостей у питаннях реклами і захисту прав правовласників.

В'ячеслав Мієнко, керівник «Чисте небо», нагадав, що в межах проєкту blacklists.

ua Українська Антипіратська Асоціація (УАПА), а також інші правовласники, проводять моніторинг розміщення реклами на сайтах «чорного списку».

Таким чином, рекламодавці отримують листи-повідомлення про те, що їх реклама була розміщена на недобросовісних сайтах.

Підставою для відправки рекламодавцям повідомлень є поява їх реклами на сайті-порушника два і більше разів протягом трьох місяців.

«Втім ресурс може відреагувати на їх прохання і видалити нелегально розміщені фотографії, але потім поставити нові.

Представники рекламних агенцій висловили небажання співпрацювати з піратськими ресурсами.

Однак Сергій Денісенкo, CEO MGID, і Михайло Іртлач, директор з маркетингу Digital Sales House Adpartner, наголосили на том, що рекламодавець і сейлсхаус можуть не знати, що на ресурсі розміщено контент нелегально, це виявляється тільки за фактом, після отримання розсилки від blacklists.

Юрист компанії Programmatic Media Group заявив, що з точки зору законодавства рекламодавець, розміщуючи рекламу на будь-якому ресурсі, права власника контенту не порушує.

Також він зазначив, що на сьогоднішній день закон не дає чітких критеріїв, що означає фінансування піратства.

У результаті обговорення В'ячеслав Мієнко запевнив про готовність «Чистого неба» до діалогу та пропозицій рекламодавців щодо поліпшення сервісу.

Завдання Ініціативи — інформувати рекламодавців про нелегальні сайти.

Що стосується законодавчої норми про фінансування піратства, то, як і будь-яка нова норма, вона повинна бути з часом відпрацьована.

Ключове — дотримання принципу follow the money, мета якого — ослаблення фінансування піратів.

У цьому контексті В'ячеслав згадав про намір «Чистого неба» ініціювати зміни в закон «Про рекламу», що регулює розміщення реклами на ресурсах з нелегальним контентом.

Вероніка Логвіновська, Digital Buying Director Amplifi Ukraine, відзначила, що рекламодавцям необхідна єдина методологія відстеження нелегально розміщеного контенту.

На її погляд, потрібно працювати і над вдосконаленням сервісу blacklists.

ua, оскільки є піратські сайти, які не включені в список.

Йдеться про захищений правом інтелектуальної власності контент, чиї власники не проводять належний моніторинг.

В'ячеслав зазначив, що недавно Всесвітня організація із захисту інтелектуальної власності (ВОІВ) випустила сервіс-аналог blacklists.

ua — Wipo alert.

Це світовий список сайтів, до яких у правовласників є претензії.

Україна зробила вже певні кроки в процедурі приєднання до цього сервісу.

23 вересня відбувся завершальний етап — підписання Меморандуму між Мінекономіки України, яке є регулятором у сфері захисту інтелектуальної власності, та ВОІВ.

«Тепер у нас є можливість заявляти про порушників вже на міжнародному рівні.

Для мене цей факт — підтвердження того, що ми на правильному шляху, а наш сервіс — корисний інструмент», — заявив В’ячеслав Мієнко.

Учасники Круглого столу вирішили створити робочу групу при Комітеті стандартів IAB і спільно шукати шляхи розширення технічних можливостей моніторингу, удосконалення його методики, а також виробити ефективний й прийнятний для всіх учасників ринку формат боротьби з крадіжками контенту.

Теги за темою
Новини Ринок
Джерело матеріала
loader
loader