/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Ff7c814353bebdd4b4199f4ca0ed96f53.jpg)
Київстар з "російськомовними бабусями" втрачає постійних клієнтів: "Як же заї***и”
Популярна в соцмережі Facebook Українська блогерка Татуся Бо опублікувала обурений пост, адресований оператору мобільний зв'язокКиївстар. Повідомлення вийшло дуже лаконічне, але тим концентрированнее його експресія. Обережно, в пості нижче міститься обсценная лексика (18+)
Татуся Бо висловила невдоволення російськомовним і надто вже нав'язливим сервісом. "Як же ж за * * *ли ваші російськомовні роботи і не менш російськомовні бабушки-оператори".
Шановна компанія Київстар, як же ж тільки заїбали ваші російськомовні роботи і не менш російськомовні...
Geplaatst door Татуся Бо op Dinsdag 6 oktober 2020
По всій видимості, Татусю, яка вже не перший рік користується послугами "Київстару" вкрай втомили дзвінки від представників компанії. За словами блогерки, їй телефонують по дев'ять разів на день з пропозицією купити їх Домашній Інтернет. З емоцій щодо Київстару Татуся назвала "біль, відчай, хейт і матюки".
Вона також додала що якщо компанії потрібно “терміново дати пораду і прорекламувати якусь іншу мережу, то вона дуже рекомендує утриматися.
У коментарях під постом відгукнулися безліч солідарних з блогеркою користувачів, яких також втомив нав'язливий сервіс "Київстару".
Нагадавши, Київстар придумав, як спростити життя абонентам.
Як повідомляв Знай. ua, в Україні зміняться правила для операторів і абонентів мобільного зв'язку, штрафи, спам і скарги.
Також Знай. ua писав, що українка показала дивну накрутку на тарифах Vodafone.

