/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2Fa0ecdfef65d677d5637b71bdea0ae025.jpg)
Дизайнерка Яся Хоменко представила колаборацію з glo™
Київська дизайнерка Яся Хоменко представила колекцію весна/літо — 2021 на платформі Culture Unlimited*, що розвиває і підтримує соціальні та культурні проєкти в Україні.
Бренд glo™ став партнером незалежної платформи і представив колаборацію з брендом Xomenko.
Девайси отримали новий дизайн, що перегукується з естетикою бренду.
Яся Хоменко створила яскравий принт з геометричними абстракціями — впізнаваним елементом бренду.
Колекція традиційно пошита з вторинних матеріалів: футболок, чоловічих сорочок та текстилю, знайденого на київських секонд-хендах.
Основою колекції стали деконструйовані сукні, топи в стилі печворк, мюлі та спідниці, які демонстрували хлопці.
Натхненням колекції став хаос, якого достатньо в сучасному світі.
Бренд заперечує будь-який опір та бачить хаос як силу, що створює, а не руйнує.
TaOI8sC1E@Палітра кольорів охоплює кожен спектр: від яскраво-рожевого та помаранчевого до чорного та білого відтінків.
Колекція повторює кольори дизайну glo: геометричні абстракції на білому фоні.
Показ пройшов в онлайн-форматі, об'єднуючи сучасні технології з новими ідеями.
Бренд представив відео, режисером якого виступила сама дизайнерка.
На правах реклами.
glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину.
*Калче Анлімітед.
glo.
Яся Хоменко.
весна-лето 2021.

