Дизайнерка Яся Хоменко представила колаборацію з glo™
Дизайнерка Яся Хоменко представила колаборацію з glo™

Дизайнерка Яся Хоменко представила колаборацію з glo™

Київська дизайнерка Яся Хоменко представила колекцію весна/літо — 2021 на платформі Culture Unlimited*, що розвиває і підтримує соціальні та культурні проєкти в Україні.

Бренд glo™ став партнером незалежної платформи і представив колаборацію з брендом Xomenko.

Дизайнерка Яся Хоменко представила колаборацію з glo™ - Фото 1

Девайси отримали новий дизайн, що перегукується з естетикою бренду.

Яся Хоменко створила яскравий принт з геометричними абстракціями — впізнаваним елементом бренду.

Дизайнерка Яся Хоменко представила колаборацію з glo™ - Фото 2

Дизайнерка Яся Хоменко представила колаборацію з glo™ - Фото 3

Колекція традиційно пошита з вторинних матеріалів: футболок, чоловічих сорочок та текстилю, знайденого на київських секонд-хендах.

Основою колекції стали деконструйовані сукні, топи в стилі печворк, мюлі та спідниці, які демонстрували хлопці.

Натхненням колекції став хаос, якого достатньо в сучасному світі.

Бренд заперечує будь-який опір та бачить хаос як силу, що створює, а не руйнує.

TaOI8sC1E@Палітра кольорів охоплює кожен спектр: від яскраво-рожевого та помаранчевого до чорного та білого відтінків.

Колекція повторює кольори дизайну glo: геометричні абстракції на білому фоні.

Показ пройшов в онлайн-форматі, об'єднуючи сучасні технології з новими ідеями.

Бренд представив відео, режисером якого виступила сама дизайнерка.

На правах реклами.

glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину.

*Калче Анлімітед.

glo.

Яся Хоменко.

весна-лето 2021.

Джерело матеріала
loader
loader