Студія Sucker Punch, що випустила влітку самурайський екшн Ghost of Tsushima, почала пошук співробітників для роботи над новим проектом.
Студія опублікувала сім вакансій на своєму офіційному сайті.
За однією з вакансій можна зрозуміти, над чим Sucker Punch зібралася працювати в найближчому майбутньому. Компанія шукає наративного дизайнера (сценариста), який буде писатиме діалоги та "історії про феодальну Японію". А саме в цьому антуражі розвивалися події Ghost of Tsushima.
Можливо, студія вже почала роботу над продовженням Ghost of Tsushima, оскільки перша частина виявилася фінансово успішною. Всього за три дні після релізу гру купило понад 2,4 мільйона осіб.
Втім, нещодавно автори випустили для Ghost of Tsushima кооперативний режим "Легенди", де сюжет подається у вигляді коротких історій. Однак однією з основних вимог для кандидата значиться вміння писати діалоги. А в режимі "Легенди" діалоги практично відсутні, в той час, як розповідь ведеться закадровим голосом.
Офіційно Sucker Punch не оголошувала про розробку нової гри.
Геймплей Ghost of Tsushima
Про що Ghost of Tsushima
- Ghost of Tsushima – це пригодницький екшн у відкритому світі від студії Sucker Punch.
- Дії гри відбуваються в 1274 році, під час першого монгольського вторгнення в Японію, коли острів Цусіма був захоплений монгольською імперією. Головний герой, самурай на ім'я Дзін, вирішує боротися з монголами незвичайними, для самурая, методами.
- Гра вийшла 17 липня на PlayStation 4.
- На агрегаторі Metacritic екшн отримав 83 бали від критиків та 9,2 бала від гравців на основі 17 тисяч користувальницьких відгуків.
Підписуйтесь на канал УНІАН Ігри в Telegram
Автор: Сергій Коршунов