Американська медійна компанія BuzzFeed купує онлайн-видання HuffPost у Verizon Media (підрозділ американського холдингу Verizon Communications). У свою чергу Verizon Media робить інвестицію у BuzzFeed та стає її міноритарним власником. Про це сторони оголосили 19 листопада.
Сума угоди не розголошується.
Керувати об'єднаною компанією буде засновник і генеральний директор BuzzFeed Джона Перетті, який був одним із засновників HuffPost у 2005 році. На той час сайт називався The Huffington Post.
«З приєднанням HuffPost наша медіа-мережа матиме більше користувачів, які витрачатимуть значно більше часу на наш контент, ніж на будь-кого з наших конкурентів», – сказав пан Перетті.
Verizon Media та BuzzFeed також оголосили про нове стратегічне партнерство в контенті та рекламі. Медійні компанії розраховують, що це допоможе збільшити їхні доходи.
Verizon Media та BuzzFeed будуть обмінюватися контентом на платформах один одного, створять інноваційну групу для вивчення можливостей монетизації та будуть використовувати нові формати реклами, включаючи додатки розширеної реальності (XR) та AR.
BuzzFeed матиме можливість використовувати Verizon Media Immersive, онлайн-платформу XR для реклами та контенту. Крім того, BuzzFeed зможе скористатися рекламною платформою Verizon Media та просувати свій контент через Yahoo, що належить Verizon Media.
HuffPost буде офіційним видавничим партнером Verizon Media, як The New York Times, USA Today, Associated Press та Reuters. Контент HuffPost буде просуватися через канали та продукти Yahoo. Крім того, Verizon Media продовжуватиме керувати продажами рекламних ресурсів HuffPost.
Нагадаємо, на початку 2019 року BuzzFeed та Verizon Media скоротили 1000 працівників, щоби зменшити свої видатки.