/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Fda1323ba0ca4b29b4d6a0b079d758269.jpg)
500 000 гривень отримали вчителі-новатори на свої проєкти від Parimatch Foundation
Фізкультура — часто недооцінений предмет у шкільній програмі, а її викладачі зазвичай не отримують визнання, на яке заслуговують. Конкурс проєктів учителів-новаторів від Parimatch Foundation виправляє цю проблему: шляхом конкурсного відбору вчителі фізкультури, що запропонували найкращі ініціативи, отримали заслужену увагу та ресурси на розвиток своїх ідей. На заході вони разом з експертами в студії обговорили свої напрацювання.
«Учителі-новатори — це про руйнування стереотипів щодо викладання фізичної культури в школі та власні інноваційні підходи до предмету та учнів. Я була приємно вражена кількістю та якістю поданих на конкурс робіт. Упевнена, що з такими викладачами у фізичної культури велике майбутнє!» — розповіла Катерина Білоруська, президент міжнародного благодійного фонду Parimatch Foundation і член журі конкурсу.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Fb78a0d1f24b9858c7f13dfc0747919de.jpg)
«Зараз дуже актуальним є питання рухової активності учнів і дітей з особливими освітніми потребами. Ми, як міністерство, разом з нашими друзями-партнерами та вчителями шукаємо нові методи та підходи в цих напрямках. Ми сподіваємося, що цей захід стане щорічним, і зі свого боку будемо цю ініціативу підтримувати», — зазначив Євген Баженков, в.о. директора Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України.
У заході також взяли участь Роман Греба, Президент Української федерації учнівського спорту, Мирослав Дутчак, перший проректор з науково-педагогічної роботи Національного університету фізичного виховання і спорту України та Олена Гавриленко, начальник відділу формування здорового способу життя Департаменту фізичної культури та неолімпійських видів спорту Міністерства молоді та спорту.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F12f62725a0f5e58f84a38d89d13ddc26.jpg)
Члени журі відзначили запровадження вчителями цікавих методик викладання фізкультури. Фіналісти вводили в уроки елементи фітнесу, бойового гопаку, скейтбордингу. Крім того, вчителі використовують YouTube, Instagram і Tiktok для дистанційної роботи з учнями. Все це підвищує інтерес школярів до фізичного розвитку.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F42471afe6a207a1ac6edef9651596635.jpg)
У фінал конкурсу вийшло 25 ініціатив вчителів з Київської, Херсонської, Запорізької, Миколаївської, Кіровоградської, Харківської, Дніпропетровської, Хмельницької, Одеської, Чернігівської, Сумської, Волинської областей. Вони запропонували проєкти в чотирьох напрямах:
1) інноваційних форм і технологій фізичного виховання учнів початкової школи;
2) інноваційних форм і технологій фізичного виховання учнів середньої школи;
3) фізичного виховання здобувачів загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання;
4) соціалізації дітей з особливими освітніми потребами засобами фізичної культури.
Конкурс проводився у два тури, розпочавшись збором заявок з 25 жовтня та закінчившись оголошенням переможців із 1 по 15 листопада.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F58dd9ce9243f6c0182f006838972c5e0.jpg)
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram
Автор: УНІАН

