«Київ» розпочав технічну модернізацію і готується до HD мовлення
«Київ» розпочав технічну модернізацію і готується до HD мовлення

«Київ» розпочав технічну модернізацію і готується до HD мовлення

«Київ» розпочав технічну модернізацію і готується до HD мовлення

Про це повідомляє пресслужба мовника.

Насамперед цього року канал переїхав зі старого аварійного будинку на Хрещатику, в якому знаходився багато років, у новий телецентр на Подолі. Також канал придбав нову систему автоматизації ефіру VSN і вже завершено її інсталяцію. До цього компанія працювала на програмному забезпеченні, встановленому багато років тому, з дуже обмеженим функціоналом. Нова ж система дозволяє автоматизувати всі робочі процеси: рекламні прояви, анонсування, прямо-ефірні включення тощо.

 «Тепер у нас з'явилася можливість анонсувати події наживо в поєднанні з графічними шаблонами, підготовленими заздалегідь. І немає необхідності задіяти, як раніше, відділ дизайну або монтажки. Також є можливість підключення трафік-системи. Нова автоматизація дозволить нам вести мультиплатформенне мовлення, розділяти потоки на ефірне всередині України, зарубіжне та YouTube згідно тематичних обмежень», - каже головний інженер Андрій П'ятницький. Вартість системи автоматизації ефіру 2,75 млн грн.

Також телеканал «Київ» модернізує в цьому році свою апаратну (АСБ) графічною системою оформлення прямо-ефірної продукту Vizrt, яку використовують лідери світового телемовлення, такі як ABC, CBS, Fox, CNN, BBC та Sky News і деякі українські телеканали. Цей комплекс буде відповідати за всю графіку каналу - погода, трафік, термінова інформація, анонсування, зворотний зв'язок з глядачами, інтеграція з сайтом і соцмережами. Vizrt інтегрований в новинну систему каналу Octopus і дозволить журналістам формувати сюжети з графічним оформленням відразу на своїх робочих місцях.

«Київ» отримав нову комутаційну матрицю Universal Videohub 288 від компании Blackmagic вартістю 1 млн гривень. Це допоможе каналу незабаром перейти на HD мовлення.

Окрім цього, найближчим часом зміниться і оформлення студії - з'явиться відеостіна, що складається з 18 моніторів (6 на 3 моніторів розміром 7,5 на 2 метри) з можливістю одночасного відображення 4-х прямоефірних незалежних потоків  інформації (наприклад, з місць подій в місті). І з кожним з них зможуть спілкуватися ведучі в студії. Також стіна буде підключена до системи оповіщення центру надзвичайних ситуацій КМДА. Вартість відео стіни - 3,94 млн гривень.

«Новий зміст вимагає нових інструментів.  У минулі роки освоювалися істотні бюджети, але  або пріоритети були неправильними, або в фокусі були, скажімо, не інтереси каналу на першому місці. І за фактом канал технічно дуже відстав. Якщо в минулому році у каналу не було коштів на капітальний  розвиток, то в 2020-му довелося зробити неможливе: вмістити в стандартний річний бюджет витрати на революційний технологічний стрибок, який просуне канал на роки вперед», - розповів керівник телеканалу «Київ» Юрій Лященко.

Усі ці витрати взяті з бюджету каналу, який був виділений у 2020 році на капітальний ремонт - це 28,47 млн ​​гривень.  У цю ж в суму, крім витрат на переїзд, автоматизацію, відеостіну і Vizrt, входить купівля декорацій, облаштування телевізійних і радіопавільонов, радіопродакшн, закупівлю ще більшої кількості LiveU, відеокамер, дронів тощо.

Все обладнання надійде у  грудні. «На повне освоєння всього функціоналу, як показує практика, потрібно від 6 до 9 місяців», - зазначив Андрій П'ятницький.

 «Оскільки ми комунальний канал, і у київської громади немає зайвої «нерозмінної купюри» в 6 млн доларів. Саме стільки, за чутками, на українському ринку коштує запуск інформаційного телеканалу. Доводиться домагатися необхідного функціоналу, оперуючи в рази менш скромним ресурсом. Тому, наприклад, ми відмовилися від віртуальної студії, оскільки наше завдання - швидше бути там, де відбуваються новини, а не розгортати «танчики» в повному масштабі в студії, – каже Юрій, – Через епідемію цього року не запускалося багато нових телеканалів, і на ринку закупівель не було великої конкуренції. За цей рік ми якісно змінилися за змістом. І завдяки новому інструментарію вже скоро наші глядачі зможуть оцінити і нову якість картинки».

Нагадаємо, канал «Київ» планує провести дослідження аудиторії через те, що піплметричне дослідження телеаудиторії компанії Nielsen не є репрезентативним для місцевих та регіональних телеканалів.

Теги за темою
Київ Новини Ринок
Джерело матеріала
loader
loader