«Тиждень» спільно зі Школою журналістики УКУ видав спецвипуск про відповідальність молоді
«Тиждень» спільно зі Школою журналістики УКУ видав спецвипуск про відповідальність молоді

«Тиждень» спільно зі Школою журналістики УКУ видав спецвипуск про відповідальність молоді

«Тиждень» спільно зі Школою журналістики УКУ видав спецвипуск про відповідальність молоді

Студенти Школи журналістики та комунікацій Українського католицького університету спільно з часописом «Український тиждень» видали спецвипуск, фокус-тема якого «За що відповідальна молодь?». Журнал включає три тематичні блоки – «Ідентичність», «Лідерство» та «Усвідомлений вибір». Про це головний редактор «Українського тижня» Дмитро Крапивенко, який координував роботу студентів, 9 грудня повідомив «Детектору медіа».

Презентація журналу запланована на 23 грудня в Центрі Шептицького у Львові.

«Наша співпраця з УКУ – це спроба надати слово новому поколінню, зробити його суб’єктом діалогу про майбутнє. Адже від їхньої візії залежить чимало. Можна писати різні сценарії, але без акторського складу кіно не буде. Наш спецвипуск – це пряма мова тих, хто завтра "вийде на сцену". Редакція "Тижня" не нав’язувала жодної "матриці", – автори самі визначали розуміння меж відповідальності свого покоління», – розповів пан Крапивенко.

Він уточнив, що його місія полягала у тому, щоб навчити студентів писати статті, працювати з джерелами й статистикою. «Я працюю зараз гостьовим лектором в УКУ, це наш перший спільний проєкт, але думаю, що не останній», – додав він.

Керівниця магістерської програми з журналістики УКУ Світлана Жаб’юк розповіла, що повноцінний випуск студенти підготувати за два з половиною місяці навчання. У журналі опублікували понад 20 статей, авторами яких стало 18 студентів Школи журналістики УКУ, Дмитро Крапивенко та викладачі УКУ. Над обкладинкою студенти працювали з художником Андрієм Єрмоленком.

У тематичному блоці «Усвідомлений вибір» йдеться про актуальні питання етичного споживання, довіри до медіа, інформаційної безпеки, політики, можливостей особистого розвитку молоді та вплив їхніх рішень на суспільство.

«Коли ми говоримо про кримських татар, молодь із окупованих територій, силу традицій та вплив совка – ми говоримо й про себе. Усі матеріали об’єднує й те, що кожен працював над темою, яка хвилює його особисто», – додала Олеся Парфан, авторка, статтю якої опублікували в рубриці «Ідентичність».

Авторка Тетяна Боць розповіла, що в рубриці «Лідерство» опублікували статті про волонтерів, підприємців та стартаперів, авторитетів і про спортивних фанів, які в певний момент змінили хід історії.

Журнал вийшов під логотипами «Тижня» і Школи журналістики УКУ накладом у п’ять тисяч. Його безкоштовно розповсюджуватимуть спільно з «Українським тижнем» у мережі книгарень «Є» з наступного тижня. У цьому номері студенти оголосили про збір коштів на стипендію майбутньому вступникам Школи журналістики та комунікацій УКУ. Долучитись до збору можна за посиланням.

Нагадаємо, 17 березня 2020 року журнал «Український тиждень» призупинив випуск друкованої версії на час карантину. 13 квітня видання запустило краудфандингову кампанію через брак ресурсів, викликаний коронакризою. 28 травня журнал відновив свій вихід.

14 серпня видання «Тиждень.ua» оновило дизайн сайту та підхід до його наповнення. 

9 грудня головний редактор «Українського тижня» Дмитро Крапивенко повідомив, що журнал в 2020 році не видаватиме спецпроєкт з британським журналом The Economist «Світ у 2021». 

Теги за темою
Новини Виробництво
Джерело матеріала
loader
loader