Авіакатастрофа літака Ан-26Ш в Чугуєві: співробітники Повітряних Сил понесуть покарання
Авіакатастрофа літака Ан-26Ш в Чугуєві: співробітники Повітряних Сил понесуть покарання

Авіакатастрофа літака Ан-26Ш в Чугуєві: співробітники Повітряних Сил понесуть покарання

В п’ятницю, 18-го грудня, відбувся брифінг ДБР щодо ходу розслідування авіакатастрофи військового літака АН-26 у Харьківській області

Його розмістили на офіційному каналі відомства в YouTube .

Під час відеобрифінгу, керуючий відділом ГСУ ДБР Вадим Приймачок разом з заступником голови Спецпрокуратури у військовій та оборонній сфері ОГП Сергіиєм Личиком оприлюднив інформацію щодо стану розслідування кримінальної справи, відкритої в зв’язку з авіакатастрофою літака АН-26 в Чугуєві.

Читайте нас в Telegram та Viber!

Стало відомо про оголошення підозри слідчими ДБР наступним особам:

  •  командуючому Повітряних Сил Збройних Сил України (за частиною 3 статті 425 Кримінального кодексу України),
  •  командуючому військовоію частиною А4104, де 25 жовтня сталася авіакатастрофа літака Ан-26Ш (з бортовим номером 76), в результаті якої загинуло 26 та травмувався один військовослужбовець, а також пошкоджено сам літак ( за статтею 416 Кримінального кодексу України),
  • керуючому польотами цієї ж військової частини ( за статтею 416, частиною 3 статті 425 Кримінального кодексу України).

В чому підозрюють вказаних осіб

Вказані співробітники Повітряних сил підозрюються в недотриманні нормативів польоту і нехтуванні підготовкою до нього, в неправильному використанні літального апарату, в результаті чого сталася авіакатастрофа літака Ан-26Ш в Чугуєві з тяжкими наслідками, а також в неналежному відношенні військовослужбовців до своєї роботи, в результаті чого виникли тяжкі наслідки.

 Відповідно до слідчих даних, результатом допущених керуючими особами військової частини А4104 та національного університету ім. І. Кожедуба (м.Харків) в  Чугуєві Харківської області помилок в виконанні польоту та попередніх підготовчих заходах, і через відсутність необхідних дій вищого керівництва Повітряних Сил для забезпечення необхідного військового дисциплінарного стану, недопущення правопорушень особовим складом, захисту їх життя і здоров’я та уникнення авіатрощ, безповоротно завдано шкоду бойовій здатності та бойовій готовності Збройних сил України в сукупності з іншими  тяжкими наслідками під час особливого періоду.

Нагадаємо, раніше MY.UA повідомляв про те, чому, на думку Тараса Тополі, Збройні Сили України та Міністерство оборони йдуть різними шляхами.

Приєднуйтесь до нас в Twitter!

Слідкуйте за нами в Flipboard!

Джерело матеріала
loader
loader