/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F64%2Fefa1f4bf1e0634361cadcd2acf11ccaf.jpg)
Експерт з поганих доріг Рауль Чілачава перевірив, як за рік змінилася траса Кропивницький - Кривий Ріг
У другому епізоді проєкту "Найгірші дороги в Україні. Аудит "Великого Будівництва" відеоблогер Рауль Чілачава, який вже тривалий час інспектує стан доріг в Україні, проїхав дорогою національного значення Н-23 Кропивницький - Кривий Ріг - Запоріжжя від Кропивницького до Кривого Рога і показав, наскільки траса змінилася за рік."Рівно рік тому ми подорожували цим відрізком дороги. Там тоді реально можна було втратити і підвіску, і автомобіль", - сказав Чілачава на початку маршруту. Побачене вразило блогера: "Дорожнім покриттям я задоволений. Будують відбійники, облагороджують узбіччя, є ливневки. Перші 20 км - це не європейський автобан, але якісна європейська дорога якогось місцевого значення".Через 20 км картина не змінилася, на шляху автомобіля Чілачави як і раніше був новий асфальт."Україна - дуже гарна країна. І тепер, коли з'являються якісні дороги, цю саму красу можна нарешті розгледіти. Тому що раніше ви були зосереджені тільки на виживанні. І ось ця нова інфраструктура з красивими дорогами, з правильною розміткою, цю красу відтіняє і підсилює. Дуже красиво, дуже здорово", - коментує він.Для чистоти експерименту Чілачава звернув з траси і повторив торішній маршрут, щоб перевірити стан найбільш зруйнованої ділянки в районі Петрово. На цьому напрямку картина мало змінилася, хоча і тут Чілачаві трапилися ділянки з новим асфальтом."Так, безумовно, залишається питання, як довго вона протягне, - оцінив побачене блогер. - Але, як на мене, якщо тут не будуть їздити якісь грандіозні величезні фури, а будуть пересуватися просто місцеві жителі, то ця дорога простоїть тут вічно. І це точно в тисячу разів краще, ніж те, що було тут раніше".Проїхавши все ще не оновленою ділянкою, Чілачава повернувся на відновлену трасу і показав, як би протікала його поїздка, якби він не відхилився від маршруту."За підсумками перших двох епізодів я готовий зробити висновок про те, що дороги у нас з'явилися. Залишилося тепер побудувати міста, у які хотілося б їхати по цих дорогах", - сказав Чілачава у фіналі другого епізоду.Нагадаємо, нещодавно повідомлялося, що трасу Н-23 Кропивницький - Кривий Ріг - Запоріжжя у Кіровоградській і Дніпропетровській областях в ході "Великого Будівництва" у 2020 році відновили на протязі 103 км.
