У КМДА розповіли, що стало причиною падіння електроопор на Шулявському шляхопроводі
У КМДА розповіли, що стало причиною падіння електроопор на Шулявському шляхопроводі

У КМДА розповіли, що стало причиною падіння електроопор на Шулявському шляхопроводі

У Києві на Шулявському мосту три електроопори впали через заводський брак. Про це заявили у КМДА, повідомляє The Village

Падіння сталося через зруйнований зварювальний шов, який розміщувався в основі конструкції опор освітлення. Саме такий висновок зробили в Інституті електрозварювання ім. Патона та в Державному науково-дослідному інституті будівельних конструкцій. 

Сама конструкція була виготовлена на заводі, а на момент її монтажу на Шулявському шляхопроводі генеральний підрядник отримав від виробника сертифікат якості. Повідомляється, що під час встановлення конструкції неможливо було одразу візуально визначити можливі пошкодження зварювального шва. 

Після падіння опор на інших конструкціях також виявили пошкодження зварювальних швів. Дефекти були розташовані в тих самих місцях, де утворилися тріщини, що призвели до падіння трьох опор. Таким чином було демонтовано дев'ять опор освітлення й контактна мережа тролейбуса для уникнення аналогічних аварій. 

Як відомо, встановити електроопори та відновити рух тролейбусів зможуть після того, як на це дадуть дозвіл правоохоронці. 

У КМДА зазначили, що всю відповідальність понесе генеральний підрядник, з яким був укладений договір. Усунути недоліки підрядник повинен за власні кошти, також він повинен відшкодувати збитки постраждалим під час аварії. 

Нагадаємо, інцидент стався 15 грудня цього року. Через падіння трьох опор освітлення були пошкоджені дев'ять машин. Постраждалих серед людей немає. 

У КМДА розповіли, що стало причиною падіння електроопор на Шулявському шляхопроводі

Причиною падіння електроопор вважають заводський брак

 17:56 24.12.2020 

У Києві на Шулявському мосту три електроопори впали через заводський брак. Про це заявили у КМДА, повідомляє The Village

Падіння сталося через зруйнований зварювальний шов, який розміщувався в основі конструкції опор освітлення. Саме такий висновок зробили в Інституті електрозварювання ім. Патона та в Державному науково-дослідному інституті будівельних конструкцій. 

Сама конструкція була виготовлена на заводі, а на момент її монтажу на Шулявському шляхопроводі генеральний підрядник отримав від виробника сертифікат якості. Повідомляється, що під час встановлення конструкції неможливо було одразу візуально визначити можливі пошкодження зварювального шва. 

Після падіння опор на інших конструкціях також виявили пошкодження зварювальних швів. Дефекти були розташовані в тих самих місцях, де утворилися тріщини, що призвели до падіння трьох опор. Таким чином було демонтовано дев'ять опор освітлення й контактна мережа тролейбуса для уникнення аналогічних аварій. 

Як відомо, встановити електроопори та відновити рух тролейбусів зможуть після того, як на це дадуть дозвіл правоохоронці. 

У КМДА зазначили, що всю відповідальність понесе генеральний підрядник, з яким був укладений договір. Усунути недоліки підрядник повинен за власні кошти, також він повинен відшкодувати збитки постраждалим під час аварії. 

Нагадаємо, інцидент стався 15 грудня цього року. Через падіння трьох опор освітлення були пошкоджені дев'ять машин. Постраждалих серед людей немає. 

#Київ #Шулявський шляхопровід
Джерело: 112.ua
Теги за темою
Київ
Джерело матеріала
loader
loader