/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Ff9c9a36acf4dc4c2f1fc908b43c6a14a.jpg)
Аналітика розмов — кожному бізнесу
Імідж і образ компанії в очах клієнтів — це те, що дістається з великими труднощами і по крихтам і те, що можна втратити в один момент.
А що створює вигляд компанії в першу чергу? Ваш контакт-центр і оператори, які розмовляють з клієнтом за телефоном.
Для того, щоб контролювати роботу співробітників і стежити за розмовами не слухаючи їх, аналітика розмов.
Додайте до цього нульовий поріг входу для будь-якого бізнесу — і отримаєте пропозицію від Zadarma.
Одразу ж хочеться сказати — якщо вам здається, що аналітика розмов вам не потрібна, і у вас лише декілька співробітників “на телефоні” — то вам тільки здається.
Уявіть, що вам терміново потрібно дізнатися — як справляються зі своїми завданнями оператори або те, що про вас думають клієнти.
І вам доводиться прослухати десятки дзвінків, а це сотні хвилин вашого часу, які ви можете витратити на щось корисне.
І це ми говоримо тільки про двох операторів, і про один робочий день.
А якщо потрібно проаналізувати ситуацію, наприклад, за тиждень?.
В такому випадку набагато простіше, швидше і вигідніше буде отримати текстове розшифрування дзвінків і докладний звіт за потрібними вам параметрам.
Ось і виходить, що мовна аналітика буде корисна абсолютно для будь-якого бізнесу.
І після того, як ми це з’ясували, поговоримо більш конкретно.
Чим інструмент може бути корисний?.
Власне, розпізнавання мови — лише одна з функцій, навколо якої з’являються більш корисні речі.
Наприклад, система автоматично аналізує розмову і виводить детальну статистику за багатьма параметрами.
Серед них:.
Швидкість розмови;.
Частка мовчання у процентах;.
Співвідношення мови клієнта до мови оператора;.
Пошук ключових слів і оцінка дзвінка за п’ятибальною шкалою.
Для вас, як керівника це означає наступне: система автоматично готує вам звіти, і ви вже переглядаєте дзвінки з низькими (або навпаки — високими) оцінками.
Залежно від ваших завдань.
Але і це ще не все.
Як показує практика, однією з найпопулярніших функцій аналітики розмов стали словники.
Про них і розповімо.
Словники і ключові слова.
Словник — це список слів і фраз, які система буде автоматично відстежувати в мові клієнта або оператора, і повідомляти вас.
У списку є як готові набори, так і можливість створювати власні.
Це можуть бути як універсальні речі (наприклад відстеження слів-паразитів в мові), так і щось, що індивідуально підходить вам (скрипти-продажів).
Також рекомендуємо звернути увагу на можливість відстежувати якість зв’язку — для цього використовуйте словник зі словами “не чути”, “говоріть голосніше”, “ви пропадаєте”.
Як підключити і скільки це коштує?.
Реєструєтеся на сайті Zadarma, купуєте віртуальний номер, буквально за п’ять хвилин налаштовуєте віртуальну АТС, включаєте в налаштуваннях розпізнавання всіх дзвінків і налаштовуєте параметри звітів, які хочете бачити.
Система аналітики почне працювати з першого розпізнаного дзвінка.
В кінці розмови торкнемося теми вартості — підключення та впровадження системи будуть для вас абсолютно безкоштовні.
Сервіс може працювати з більш ніж 50 мовами, а вартість розпізнавання хвилини від $0,015 до $0,035 в залежності від мови.
Власне, це усі витрати, які знадобляться для роботи інструменту.
Аналітика та звіти — безкоштовні.
Більш того, до 1 березня 2021 року Zadarma пропонує всім і кожному безкоштовні хвилини розпізнавання.
Сто хвилин на тарифі «Стандарт», 500 хвилин для «Офісу» і 1000 для «Корпорації».
На двох останніх тарифах умови продовжать діяти і після завершення акції.
(Открывается в новом окне).

