Українці здивували: складено список автобрендів, які найчастіше шукають в Інтернеті
Українці здивували: складено список автобрендів, які найчастіше шукають в Інтернеті

Українці здивували: складено список автобрендів, які найчастіше шукають в Інтернеті

Відповідне дослідження провела американська аналітична фірма Compare The Market.

Зазначається, що в 2020 році найпопулярнішою моделлю за цим напрямком стала Toyota.

Цю позицію раніше займала BMW у 2019 році, яка зазнала зменшення обсягу пошуку, під час пандемії.

Цікаво, що аналіз включає загальний обсяг пошукових запитів у 2018, 2019 та 2020 роках.

Загальний обсяг пошуку автомарок у 2020 році становив близько 88 мільйонів.

Згідно з дослідженням, Toyota опинилася на першому місці в 55 країнах, що становить 34,8 відсотка від загальної кількості проаналізованих країн.

Це стало значним покращенням, порівняно з результатом 2019 року, коли цю марку шукали лише в 17,7 відсотках проаналізованих країн.

BMW виявився лідером в 34 державах, Mercedes-Benz – в 15.

Далі за популярністю йдуть KIA (7 країн), Ford (6), Volvo (5), Audi (5), Honda (4) і Nissan (4).

У наведеній статистиці є і кілька цікавих і навіть вкрай дивних моментів.

Наприклад, жителі України найчастіше шукали "АвтоВАЗ" (російський бренд "виділився" тільки тут).

Джерело матеріала
loader
loader