/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F39%2F5c0374d75f2b5f6fc77e6d2238582241.jpg)
На столичний міст Патона хочуть повернути трамвай
КИЇВ. 6 лютого. УНН. У Києві розпочинається процедура визначення підрядника для розробки проектно-кошторисної документації реставрації мосту ім. Патона, на ньому хочуть відновити можливість курсування трамвая і облаштувати велосипедні доріжки в обидва напрямки. Про це УНН повідомляє з посиланням на пресслужбу КМДА.
Деталі
“Міст заплановано розширити. Зараз на ньому 7 смуг руху, а буде 8”, — повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.
За його словами, на мосту з’являться велосипедні доріжки в обидва напрямки. Також передбачається розширення тротуарів верхової частини мосту для влаштування променадної частини.
“Згідно з технічним завданням буде враховано можливість влаштування трамвайних колій. А також можливість підйому/спуску пішоходів на Венеціанський острів”, — додав Густєлєв.
Очікується, що наступного тижня комунальна корпорація “Київавтодор” розпочне процедуру публічних закупівель із визначення компанії-підрядника, яка розробить проектно-кошторисну документацію реставрації із пристосуванням мосту ім. Патона. Переможця буде визначено наприкінці березня. Першочергово буде розроблено ескізний проект.
У межах проведення реставраційних робіт планується:
- ремонт мостового полотна (проїжджа частина та тротуари);
- встановлення бар’єрної та перильної огорожі;
- ремонт конструкцій прогонових будов;
- ремонт опор та опорних частин;
- ремонт сходів і реставрація пропілеїв (на правому березі);
- реставрація колон (на лівому березі);
- ремонт сполучень із мостом;
- ремонт засобів навігації у судноплавних прогонах мосту;
- ремонт оглядових проходів під прогоновими будовами мосту;
- ремонт мережі дощової каналізації (за необхідності).
Також вказано, що між двома напрямками на мосту встановлять сучасне бар’єрне огородження. Будуть встановлені інформаційно-вимірювальні системи контролю стану споруди, у тому числі автоматизована система обчислювання ваги транспортних засобів під час руху.
Наголошується, що під час реставрації повного перекриття руху мостом не планується.
Що було раніше
Міст Патона був введений в експлуатацію у 1953 році. Реконструювали міст лише один раз, у 2004 році, коли з мосту демонтували трамвайні колії. З того часу поточні ремонтні роботи відбувалися лише на невеликих ділянках мосту.
Враховуючи аварійний стан мосту, з метою зменшення навантаження на споруду, у 2020 році було обмежено в’їзд на міст будь-якого транспорту, навантаження на вісь якого перевищує 6,0 т, а також обмежено рух крайніми правими смугами в обох напрямках.
КК “Київавтодор” планувала розпочати розробку проектно-кошторисної документації реставрації із пристосуванням штучної споруди ще у 2020 році. Проте процедуру призупинив АМКУ.
Міст Патона як технологічна пам’ятка епохи був відзначений пам’ятним знаком Американського товариства зварювальників у 1995 році.


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2Fc043e0e18fd9f89df5fb421ab28cf609197011c2.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2F41c35022784211e7052e376e066ce355.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F450%2Fe4571650607f1f22c9557ac5ec25dd8f.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F259aaf31e0aba0c403091ba9f8872077.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F8d11f5e665ce7adb7516f70ce048afc6.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F612b3baa8ba5221d5f16d544d10b3248.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F80d36c11756cac9f71c0578a8e1ed7a8.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F547a258c74971aae54bc73b21f4151fd.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F0576b06a6c1551709fe7c4d10b0260f3.jpg)