Мобільний додаток для коротких відео TikTok став глобальним спонсором Євро-2020.
Про це повідомляє UEFA.
Користуючись партнерством з УЄФА TikTok прагне зміцнити репутацію платформи, на якій футбольні вболівальники можуть ділитися пристрастю до гри, а також залучити нову аудиторію.
TikTok стане інструментом, за допомогою якого вболівальники будуть стежити за улюбленими творцями футбольного контенту, ділитися найкращим футбольним контентом і створювати відео зі своїми власними особливими моментами, емоціями та святкуваннями в рамках турніру.
"У найближчі місяці ми сподіваємося на тісну співпрацю з TikTok, щоб показати фанатам всього світу новий унікальний спосіб взаємодії з чемпіонатом Європи з футболу, який надає їм можливість спілкуватися і ділитися своєю пристрастю до однієї з провідних подій у світі спорту", - зазначив директор з маркетингу УЄФА Гі-Лоран Епштейн.
Зауважимо, що TikTok - одне з найбільш завантажуваних додатків у світі. Платформа доступна на 75 мовах більш ніж в 150 країнах. Її мета - формувати веселе, позитивне і максимально широке товариство, заохочуючи користувачів ділитися своєю пристрастю і творчо самовиражатися за допомогою коротких відео.
Читайте також:
- Футбольні асоціації підтримали реформу Ліги чемпіонів: яким буде формат турніру
- "Думаємо про відстрочку": у ВООЗ припустили повторний перенос Євро-2020
- Генеральна репетиція: стали відомі спаринг-партнери збірної України напередодні Євро-2020
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram
Автор: Будрін Артем