Конкурентне середовище – задоволений глядач
Конкурентне середовище – задоволений глядач

Конкурентне середовище – задоволений глядач

Українські глядачі наразі перебувають в дуже вигідній ситуації. Телевізійні канали, міжнародні онлайн-платформи з власним виробництвом (Netflix, Apple TV, Amazon Prime Video, HBO Max, Disney+) та українські платформи IPTV/OTT (як Київстар ТБ, 1+1 video) щодня конкурують за їхню увагу і прагнуть задовольнити потребу глядачів в найрізноманітнішому контенті. Глядачам залишається лише вибирати. В результаті, телеглядачі – задоволені, а канали та платформи вигадують все нові й нові способи привернення уваги, змагаються за право на трансляцію міжнародних хітів, вивчають запити і розробляють оригінальний контент для конкретної аудиторії, шукають варті уваги історії для адаптації. І якщо раніше у кожного каналу була своя територія, то тепер поля гравців перетинаються (див. – Конкуренція 2020, ЦА 18-54, 50 тис.+, ТБ-панель Nielsen Ukraine).

Конкурентне середовище – задоволений глядач - Фото 1

Дані про глядачів українських телеканалів, які виміряються ТБ-панеллю Nielsen Ukraine. Розмір кулі – частка по ЦА 18-54, 50 тис.+

Кожен телеканал використовує сукупність різноманітних інструментів, щоб зацікавити телеглядача і отримати високий рейтинг, адже телебачення – це бізнес. І кожен з інструментів може забезпечити результат з високими показниками. ТОП продуктів, які найбільше переглядала аудиторія на національних телеканалах України за 2019-2020 роки включає проєкти власного виробництва каналів, адаптації, а також покупку контенту (див. – Середні показники прем’єрних показів, ЦА 18-54, 50 тис.+, ТБ-панель Nielsen Ukraine, 2019-2020).

Конкурентне середовище – задоволений глядач - Фото 2

ТОП-10 найпопулярніших для перегляду продуктів на національних телеканалах України за 2019-2020 рр. представлені в таблиці. Дані по аудиторії 18-54 в містах 50 тис.+ за період 2019-2020 рр., середні показники прем’єрних показів, ТБ-панель Nielsen Ukraine

Власна розробка VS адаптація

Зазвичай розділяють два підходи у виробництві контенту: розробка оригінальної ідеї і адаптація успішного іноземного продукту. І, звісно, є особливості, переваги та недоліки в цих підходах.

 

Власне виробництво – це певною мірою свобода. У виборі майданчиків та декорацій, знімальної групи і кастингу акторів. В цьому випадку канал створює актуальний продукт на запит своїх глядачів, і Україна зараз активно розвивається в цьому напрямку. Але на власні розробки завжди потрібно більше часу: пошук ідеї, написання заявки, зйомка пілотної серії, створення арки сезону − часом це займає більше, ніж півроку .

А якщо мова йде про адаптацію серіалу чи шоу, вам надають інструкції і оригінальні скрипти, шоуранера міжнародної студії. За таких обставин адаптація успішного проєкту здається привабливою ідеєю, та є «недоторканні» продукти, адаптувати які я точно не наважилась би, наприклад, «Друзі» і «Теорія Великого вибуху». Якщо є бажання транслювати на своєму каналі легендарні багатосерійники, тоді спрацює лише покупка і, як наслідок, багатоголосе озвучення чи дубляж.

Головна моя думка полягає в тому, що на уподобання глядачів не впливає фактор походження контенту, але впливає якість, сила історії та емоції, які вона викликає, виписані персонажі й актуальність. Канали повинні бути зосередженими на своєму глядачеві, бути на одній хвилі з ним, розуміти і вміти транслювати актуальні для нього події та цінності. Таким чином вдається не просто йти в ногу з часом і розповідати про реалії, а й створювати такі «безсмертні» проєкти як «Друзі».

Мені здається, що керуючись цими правилами, ми, на Paramount Comedy, зібрали дійсно сильну й конкурентоздатну армію розважального та гумористичного контенту.

Життя Paramount Comedy на українському телебаченні

Телеканал Paramount Comedy розпочав свою трансляцію в Україні з кінця 2017 року і вже понад три роки радує своїх телеглядачів світовими хітами і улюбленими ситкомами, серед яких «Друзі», «Теорія Великого вибуху», «Клініка», «Дитинство Шелдона», «Мамця», «Живу з моделями», «Спільнота», «Новенька» та багато інших.

У 2020 році Paramount Comedy піднявся на три позиції вище в рейтингу ТОП українських каналів у порівнянні з 2018 роком (ЦА 18-54, 50 тис.+, ТБ-панель Nielsen Ukraine, 2020). Також відповідно підібраний контент дозволив наростити час перегляду і вийти на курс позитивної динаміки цього показника, з 2018 по 2020 Paramount Comedy наростив +69% до середнього часу перегляду.

З 2018 по 2020 рік уподобання глядачів змінювались, та незмінно улюбленими ситкомами залишились «Друзі» і «Теорія Великого вибуху» (див. – ТОП лінійок Paramount Comedy, ЦА 18-54, 50 тис.+, підготовлено телеканалом Paramount Comedy, 2020). Серед ТОП переглядів опинилися також телесеріал «Мамця», прем’єри «Шоу Грема Нортона» та телесеріалу «Клініка» в 2020 році.

Конкурентне середовище – задоволений глядач - Фото 3

Запит на якісний комедійний контент є, про що свідчать відгуки глядачів. І ми раді робити такий контент доступним для українців. Особливо полюбляємо влаштовувати свята для своєї аудиторії у вигляді марафонів вихідного дня чи святкових тематичних марафонів. До прикладу, протягом всього березня в ефірі Paramount Comedy  будуть марафони серіалів «Друзі» і «Теорія великого вибуху» щосуботи та неділі.

Гумор – це вічне, а коли це поєднання якісного гумору з яскравими героями та близькими глядачам історіями – це круто проведений час з Paramount Comedy.

Теги за темою
Інше
Джерело матеріала
loader
loader