Наприкінці 2020 року та на початку 2021 року Державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України» купила для каналу «Дом» фільмів та серіали у телеканалу «Україна», Film.ua Distribution, а також Одеської кіностудії та кіностудії Довженка. Про це йдеться на платформі Prozorro.
Це якраз той контент, який має показувати канал «Дом» замість безкоштовних програм медіагруп, від яких мовник відмовився з березня 2021 року.
Так, у лютому компанія домовилась укласти договір з телеканалом «Україна» про невиключні права на серіали та програми за 3 млн 649 тисяч гривень. Серед них три сезони серіалу «Співачка», «Клан ювелірів», «На лінії життя», «Потрійний захист», «Шоу братів Шумахер».
На контент Film.ua Distribution компанія у цьому році витратила 493 тисячі гривень на документальні проєкти «Борщ», «Спадок», «Дивовижні світи Ціолковського», «Жуль Верн», «Леонардо Да Вінчі», «Вільна енергія Тесли» та програму «Школа докора Комаровського».
Права на ці два пакети діють з 1 березня 2021 року по 31 грудня 2021 року.
Ще 1 млн 140 тисяч 969 грн пішов на контент ТОВ «Фірма Будущеє», яка має права на повнометражні художні фільми Одеської кіностудії. Для каналу «Дом» за цю вартість придбали 54 фільми.
А у ТОВ «Українська група з управління правами» компанія за 2 млн 159 тис грн купила 192 повнометражні фільми виробництва Національної кіностудії Довженка.
Права на контент обох кіностудій діють з 15 грудня 2020 року по 31 грудня 2021 року.
«Ми купили багато фільмів, які подобаються нашій цільовій аудиторії. Це фільми Одеської кіностудії Довженка. Також ми купуємо контент у медіагрупи «Україна». На документальні українські фільми права ми купували і в «1+1», і в різних дистриб'юторів.
Цілий рік ми шукали на ринку той контент, права на який відкриті на світ і для України. Деякий контент можна показувати на обох каналах, деякий на одному з них», - сказала у коментарі «Детектор медіа» Юлія Островська, генеральна директорка ДП «Мультимедійна платформа іномовлення України.
Нагадаємо, улітку минулого року «Дом» відмовився від мовлення у великих містах Донбасу через обмеження на показ контенту медіагруп. Однак наприкінці лютого 2021 року «Дом» змінив програмну концепцію та повернувся до мовлення у великих містах Донбасу. Канал змінив формат з інформаційно-культурологічного на розважально-інформаційний з кінопоказом. Відповідно до програмної концепції додається 4 години фільмопоказу. Також канал змінив стандарт супутникового мовлення через те, що додався додатковий ретранслятор.