За рік до контакт-центру "Укрзалізниці" надходить близько 410 тисяч дзвінків, ще втричі більше запитів до інформаційних віконець, столу довідок та сервісних центрів.
Але часом прохання пасажирів бувають незвичними. "Укрзалізниця" зібрала найоригінальніші запити.
Наприклад, пасажири хотіли дізнатись, де "можна вставити собачку", а ще питали таке (авторська стилістика збережена):
"Чи можна у вас вибанятися?";
"Чи можна у вас залишити дитинку, поки ми погуляємо?";
"Прийшов до вас в сервісний центр полагодити телефон, кому здати?";
"Де у вас можна пожарити крильця? У мене з собою".
Вас також можуть зацікавити новини:
- Стало відомо, скільки людей зустріли Новий рік у київському метро
- "Хочу на твій рейс!": стюардеса в міні-спідниці станцювала під Бібера у вузькому проході літака і підірвала мережу (відео)
- На Київщині голодні бобри залишили людей без світла
- В Івано-Франківську пара зайнялася сексом на оглядовому майданчику Ратуші, мер міста не розгубився (відео 18+)
- Житель Рівненщини зробив бульдозер для чистки снігу із власного авто (відео)
Головні новини України та світу на ранок 5 березня
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram
Автор: Катерина Лиманська