Про це в інтерв’ю «Детектор медіа» розказав Віктор Самойленко, очільник групи компаній «Поверхность», яка займається дистрибуцією каналу.
Канал планує увійти у широкі пакети провайдерів різних технологій. Але при цьому надаватиме доступ за індивідуальними підписками (так звана схема a la carte). Вартість каналу для абонентів поки що не називають. Канал планує монетизуватись за рахунок роялті з провайдерів. Додатковим джерелом буде спонсорство.
Окрім України канал мовитиме на колишні країни Радянського Союзу, окрім Росії. Також вийде у Ізраїлі, Німеччині, у Канаді, США та Австралії.
«Динамо» хоче зробити свій канал не нішевим, а для широкої аудиторії. Саме тому планує запуск розважальних проєктів за участю колишніх гравців КВК з різних країн та купівлю документальних і художніх фільмів спортивної тематики.
Детальніше читайте у матеріалі «Детектор медіа» - «Яким буде телеканал футбольного клубу «Динамо Київ».
Нагадаємо, про запуск власного телевізійного каналу футбольний клуб «Динамо» повідомив наприкінці грудня 2020 року. У березні 2021 року Національна рада з питань телебачення та радіомовлення внесла канал до Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення, адже він має ліцензію Латвії. Це вже другий клубний футбольний канал: торік мовлення розпочав канал ФК «Шахтар». На відміну від «Dynamo Kyiv TV», канал «Шахтаря» має українську ліцензію.
Ілюстрація: логотип «Динамо»